אפל שחררה תיקון לבעיית הסוללה ב-iOS 5 למשתמשים נבחרים

אפל שיחררה תיקון לבעיית הסוללה המתרוקנת במכשירי האייפון שעודכנו ל-iOS 5. העדכון יגיע לכלל המשתמשים בשבועות הקרובים • מהנדסים בחברה אישרו כי סירי לא תגיע למכשירים הקודמים לאייפון 4S

אייפון 4S
אייפון 4s | צילום: צילום מסך

ריק

עדכון למערכת ההפעלה של האייפון והאייפד, iOS 5, שוחרר אמש (ג') למשתמשים נבחרים של החברה, ומבטיח לתקן את בעיית הסוללה המתרוקנת במהירות אשר משתמשי אייפון רבים התלוננו עליה בשבועות האחרונים, כך לפי בלוג הטכנולוגיה 9to5 Mac.

 

בנוסף, העדכון החדש, iOS 5.0.1 מבטיח לשפר את יכולות המולטי-טאסקינג של האייפד ולעדכן את סירי לבעלי אייפון 4S. לפי אפל, העדכון ישוחרר לשאר המשתמשים בשבועות הקרובים. אפל מזהירה כי המשתמשים שיבחרו לעדכן את מערכת ההפעלה לגירסה החדשה לא יכולו לחזור לגירסא הקודמת, אך יוכלו לעדכן אותה בשנית ברגע שתצא הגירסה המוגמרת לכלל המשתמשים.

 

פורום התמיכה של אפל התמלא בשבועות האחרונים בתלונות של משתמשים, שגילו כי הפעלת שירות איזור הזמן (Timezone) המשתמש בשירותי המיקום מרוקן את סוללת המכשיר במהירות דרסטית - התרוקנות של כ-10% במצב מנוחה לשעה. זאת כיוון שהשירות ממשיך לעבוד ולדווח על מיקום המשתמשים ללא הפסק, גם כאשר לא היה שינוי משמעותי במיקומם, ובטח שלא שינוי המצריך עדכון של איזור הזמן.

מהנדסים באפל: סירי לא תגיע למכשירי אייפון קודמים

לאכזבתם של משתמשים רבים, מהנדסים באפל אישרו היום כי החברה לא מתכננת להביא את סירי, שירות השליטה בקול של אייפון 4S, למכשירי האייפון הקודמים, כך נכתב בבלוג AppleInsider.

 

המידע נמסר כחלק מתשובת החברה לתקלה שארעה באייפון, בה נכתב: "סירי עובדת רק עם אייפון 4S וכרגע אין לנו תוכניות להציע תמיכה למכשירים ישנים יותר."

סירי היא תוכנה המשלבת אינטליגנציה מלאכותית, סוכן תוכנה חכם וזיהוי קולי לסוג של "עוזר אישי", איתו ניתן לשוחח בשפה טבעית (כרגע רק באנגלית ובמבחר מצומצם של שפות נוספות) ולקבל את מבוקשכם - אם זה הוראות הכוונה, פקודות קוליות, בירור מידע ברשת, קביעת פגישות ביומן ועוד.

 

עוד בנושא:

האייפון 4S בידינו: צפו בשיחה עם סירי, העוזרת הווירטואלית