הוא הגיע: אייפון 4S מהיום בישראל ברשת hMobile

האייפון החדש של אפל יימכר על ידי החברה ב-4,500 שקל לדגם הבסיסי • יגיע לחנויות איי-דיגיטל בחודש הבא

אייפון 4S
אייפון 4s | צילום: נענע10

ריק

חודש לאחר הכרזתו הרשמית, מגיע סמארטפון האייפון 4S של חברת אפל לישראל. חברת hMobile מבית הום סנטר הודיעה כי המכשיר החדש יימכר בחנויות החברה ברחבי הארץ בגירסתו הפתוחה (Sim Free) במחיר של 4,500 שקלים לצרכן.

 

הדגם אותו מציעה hMobile הוא הדגם הבסיסי של אייפון 4S, המכיל שטח אחסון של 16 ג'יגה בייט. קיימים גם דגמי 32 ו-64 ג'יגה בייט, אך אלו יגיעו לרשת רק בעוד מספר שבועות. המכשיר צפוי לנחות גם בחנויות היבואנית הרשמית iDigital ואצל מפעילות הסלולר בתחילת החודש הבא.

 

hMobile הופכת בכך להיות החברה ראשונה שמוכרת את ה-iPhone 4S בישראל, תוך שהיא מקדימה את iDigital היבואנית הרשמית של אפל ואת חברות הסלולר כמובן.

 

עם זאת, רכישת האייפון באמצעות חברת שילוח ישראלית היא עדיין אופציה זולה יותר -  מחירו של אייפון 4S פתוח באתר אפל הוא 649 דולר (כ-2,200 שקל). באמצעות חברה כמו מאסטופ ניתן להשיג את האייפון עד הבית תמורת סה"כ 973.13 דולר, או כ-3,561 שקלים - כ-1,000 שקל פחות מאשר דרך hMobile. גם אתר USHOPS מציע את המכשיר במחיר דומה - 964 דולר - 3,530 שקלים.

 

 

 

 

 

אייפון 4S זהה בעיצובו לאייפון 4, אך כולל מפרט טכני משודרג, ומעבד דו ליבתי מסוג A5, הזהה לזה שבאייפד 2, ומציע ביצועי גרפיקה מהירים עד פי 7 ואמור להפוך את הטלפון למהיר פי 2 מקודמו. עוד כולל המכשיר את "סירי" - מערכת המשלבת בינה מלאכותית ומנגנון שליטה קולית, תכונה בלעדית לאייפון 4S. למרות קבלת הפנים הצוננת לו זכה המכשיר בהתחלה, האייפון 4S הפך בן לילה להצלחה הגדולה ביותר של אפל, ומכר 4 מיליון מכשירים בתוך שלושה ימים. 

 

עוד בנושא:

שווה שדרוג? אייפון 4S החדש לעומת אייפון 4