דלף מכשיר האנדרואיד הבא של סוני-אריקסון: אקספריה ארק Nozomi

תמונות ראשונות של המכשיר מציגות מסך 4.3 אינץ', מעבד דו ליבתי ואנדרואיד 3.2. האם זה המתחרה החדש של גלקסי נקסוס?

sony nozomi של סוני אריקסון - תמונה שהודלפה, לא לשימוש להשקות
Sony Nozomi של סוני אריקסון תמונה שהודלפה, לא לשימוש להשקות | צילום: iandroid.co.il

ריק

נראה שיורשו של מכשיר האקספריה ארק של סוני אריקסון, ומתחרו של הגלקסי נקסוס צץ ברשת לראשונה אתמול אמש - לאחר שתמונותיו הועלו על ידי גולש ישראלי. תמונות של מכשיר האנדרואיד הבא של החברה, ששמו יהיה כנראה אקספריה ארק Nozomi או אקספריה ארק HD, הופיעו אתמול בפורום הטכנולוגיה הישראלי iAndroid.

 

לפי התמונות והמידע שדלף, למכשיר החדש מסך 4.3 אינץ' ברזולוציה של 1280 על 720 פיקסל עם דחיסות מרשימה של 340 פיקסל לאינץ' (DPI). עוד ניתן לראות כי למכשיר יש ככל הנראה מעבד דו ליבתי במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, מצלמה קדמית, וכיסוי לבן ודק עם פס תאורת לד כחולה בחלק האחרון התחתון של המכשיר. בנוסף, ניתן להבחין בשלושה כפתורים פיזיים דקים מתחת למסך.

 

sony nozomi של סוני אריקסון - תמונה שהודלפה, לא לשימוש להשקות
sony nozomi של סוני אריקסון - תמונה שהודלפה, לא לשימוש להשקות | צילום: iandroid.co.il

מערכת ההפעלה המותקנת על המכשיר, לפי התמונה, היא אנדרואיד 2.3.5. אם המכשיר יושק כפי שמסתמן בכנס הטכנולוגיה CES בינואר 2012, ייתכן שסוני-אריקסון תספיק להתקין עליו את מערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד 4.  

 

רק בשבוע שעבר רכש תאגיד סוני רכש את חלקה של חברת אריקסון השבדית במיזם הסלולר המשותף סוני אריקסון, תמורת 1.47 מיליארד דולר. למרות התחלה מבטיחה בתחום הסלולר, המעבר לעידן הסמארטפונים השאיר את סוני-אריקסון מאחור, כיוון שהימרה על סימביאן ולאחר מכן על ווינדוס מובייל. כעת, סוני להשקיע ב"אסטרטגיית שיווק של ארבעה תחומים בלבד": טלויזיות, לפטופים, טאבלטים וסלולרים.