HTC משיקה את Rezound: סמארטפון חדש בשיתוף מותג האוזניות Beats

הסמארטפון מגיע עם טכנולוגיית השמע המתקדמת ואוזניות של Beats, מסך 4.3 אינץ' ומעבד כפול ליבה במחיר של 299 דולרים ומוכן לשדרוג ישיר לאנדרואיד 4.0

סמארטפון HTC Rezound
סמארטפון Htc Rezound | צילום: יח"צ

ריק

אחרי האייפון 4Sהדרויד Razr של מוטורולה והגלקסי נקסוס של סמסונג, הגיע תורה של HTC לחשוף סמארטפון חדש. במסיבת עיתונאים שנערכה הערב (ה') בניו יורק, השיקה החברה HTC Rezound - סמארטפון חדש בשיתוף עם מותג האוזניות Beats של הראפר והמפיק המוזיקלי ד"ר דרה. הטלפון יהיה זמין ברשת ורייזון האמריקנית ויעלה 299 דולרים בהתחייבות של שנתיים לחברה.

 

HTC Rezound כולל מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, מסך 4.3 אינץ' HD ברזולוציה של 1280 על 720 פיקסל, זיכרון פנימי של 1 ג'יגה בייט, נפח אחסון של 16 ג'יגה בייט ואפשרות להוספת עוד 16 ג'יגה בייט על כרטיס SD חיצוני. 

 

מצלמת המכשיר האחורית היא ברזולוציה של 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f2.2 והמצלמה האחורית היא של 2 מגה פיקסל. כמו כן, המכשיר תומך בגלישת הדור הרביעי LTE.

 

 

 

ההפתעה של הערב היתה ההכרזה על מערכת ההפעלה. המכשיר אומנם מגיע עם אנדרואיד 3.2 בגירסת Sense של HTC, אך הוא כבר מוכן לשדרוג ישיר לאנדרואיד 4.0, אשר הושקה על ידי גוגל רק לפני שבועיים, ושבתחילת 2012 תהיה זמינה לכל מכשירי אנדרואיד כפולי הליבה. 

 

כאמור, המכשיר משלב בתוכו את טכנולוגיית Audio Beats, המציעה איכויות שמע גבוהות יותר בהאזנה דרך אוזניות Beats, עם בסים מוגברים ותכונות בלעדיות לחובבי המוזיקה. האוזניות אשר מגיעות עם המכשיר הן אוזניות פנים-אוזן חדשות של ביטס אשר גם נחשפו לראשונה היום בהשקה.

 

סמארטפון HTC Rezound
סמארטפון HTC Rezound | צילום: יח"צ

לפני מספר שבועות השיקה החברה את HTC Sensation XL, גם כן בשיתוף פעולה עם Beats. המכשיר מגיע עם אוזניות urBeats איכותיות, וכולל אפליקציות כמו "מעצב הרינגטונים" לעריכת רצועות לשיחות נכנסות. הוא כולל מסך ענק בגודל 4.7 אינץ', עוביו 9 מ"מ ומריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3. HTC Sensation XL צפוי להגיע לישראל לקראת ינואר.

 

HTC Rezound אומנם הושק בזמן לחגים, אך הוא ייאלץ להתחרות על לב האמריקנים מול מתחרים חזקים דוגמת האייפון 4S של אפל וגלקסי נקסוס האנדרואיד של סמסונג. HTC מקווה כי שיתוף הפעולה עם חברת Beats בתחום איכות הסאונד יעניק לה ייחוד מולם, ונראה כי ההימור כבר משתלם: סקר חדש מגלה כי ברבעון השלישי של 2011 היתה זו דווקא HTC שמכרה הכי הרבה סמארטפונים בארה"ב, ועקפה בדרך את אפל וסמסונג.