מוטורולה חושפת שתי גרסאות חדשות לזום 2

רגע לפני החגים, מוטורולה חושפת שני מחשבי לוח חדשים: טאבלט אחד עם מסך 10.1 אינץ' וטאבלט קטן יותר בעל מסך 8.2 אינץ', המיועד לצריכת מדיה

טאבלט מוטורולה זום 2
טאבלט מוטורולה זום 2 | צילום: יח"צ

ריק

מוטורולה מוביליטי השיקה היום שתי גרסאות למחשב הלוח שלה, Xoom, שיתחרו על לב הלקוחות בתקופת החגים מול סמסונג ואפל: Xoom 2, טאבלט הדגל החדש של החברה - וטאבלט נוסף קטן יותר, בשם Xoom 2 Media Edition. שני המכשירים מריצים את מערכת ההפעלה של אנדרואיד לטאבלטים, האניקומב 3.2.

 

Xoom 2 הוא ממשיך דרכו של טאבלט האנדרואיד הקודם של החברה. עיצובו מתאפיין בקצוות מקומרים, בשונה מהזום הראשון לו היו קצוות עגולים, אך הוא מכיל את אותה זכוכית הגורילה המחוסמת המגינה על המכשיר מפני נפילות, ואת ציפוי ה-Splash Screen המונע רטיבות.

 

מחשב הלוח החדש מכיל מעבד דו ליבתי במהירות 1.2 ג'יגה הרץ (לעומת 1 ג'יגה הרץ בדור הקודם), 1 ג'יגה בייט RAM, נפח אחסון של 16 ג'יגה בייט (לעומת 32 בקודם) ומסך 10.1 אינץ'. בנוסף, הוא מכיל מצלמה אחורית של 5 מגה פיקסל וקדמית של 1.3 מגה פיקסל. עוביו 8.8 מ"מ בלבד, בדומה לאייפד 2, שיפור משמעותי לעומת הזום הקודם שעוביו עמד על 12.2 מ"מ.

 

טאבלט קטן לצריכת מדיה

הטאבלט הנוסף, Xoom 2 Media Edition, מותאם למשתמשים המעוניינים בטאבלט המוקדש בעיקר לצריכת מדיה, כלומר קריאת חדשות, צפייה בסרטים, משחקים וכדומה.

 

הוא מכיל מסך 8.2 HD, ואת אותו המעבד כפול הליבה של הזום 2. בנוסף, מוטורולה מבטיחה כי המסך מציג שיפור של של 20% באיכות התצוגה וזווית צפייה של 178 מעלות. כמו הזום 2, הטאבלט החדש מוגן בזכוכית גורילה מחוסמת וציפוי מונע רטיבות.

 

 

מוטורולה הכריזה כי המכשירים יושקו ראשית באנגליה ובאירלנד באמצע החודש בגירסת ה-Wi-Fi. מחיריהם הרשמי עדיין לא נחשפו, אך הדלפה שקדמה להכרזה גילתה כי זום 2 יעלה כ-400 ליש"ט (כ-551 דולר) באנגליה.

 

הזום הראשון זכה להצלחה חלקית בלבד בעולם, ומכירותיו ברבעון השלישי עמדו על 100 אלף יחידות, לעומת 11 מיליון אייפדים שמכרה אפל. בישראל הושק זום באוגוסט השנה, והוא עולה כ-4,000 שקל דרך רשת אורנג' בגרסת ה-3G, וכ-2,590 שקל בגרסת ה-Wi-Fi ברשתות החשמל והמחשוב.