אפליקציית ג’ימייל הרשמית לאייפון רק נחשפה - וכבר הוסרה

אפליקציית המייל הייעודית והמבוקשת לאייפון הושקה רק אתמול - וכבר הוסרה על ידי גוגל עקב תלונות המשתמשים על ריבוי תקלות • אתרי הטכנולוגיה כינו את האפליקציה "בושה וחרפה"

ג'ימייל ל-iOS
ג'ימייל ל Ios | צילום: theverge.com
סטריפ חורים ברשת
סטריפ חורים ברשת | צילום: סטודיו nana10

גוגל מעוררת לא מעט ביקורת השבוע, בין אם מדובר בגירסה החדשה של גוגל רידר שהתקבלה בגידופים, במייק אובר לה זכתה תיבת המייל בסגנון גוגל פלוס - וכעת בסערה שהתחוללה עקב שחרור אפליקציית Gmail ל-iPhone ול-iPad.

 

בגוגל השיקו את האפליקציה החדשה והמאוד מאוד מבוקשת שלהם (כבר שנים משתמשי Gmail מתחננים לאפליקציה ייעודית ל-iPhone) בקול תרועה רמה - רק כדי לגלות שהגירסה שהם העלו לחנות האפליקציות מלאה בבאגים שהופכים את השימוש בה לכמעט לא אפשרי.

 

אתרי הטכנולוגיה מיהרו לדווח על התקלות, וחלקם אף כינו את האפליקציה "בושה וחרפה". בגוגל מיהרו להוריד את האפליקציה מהחנות של אפל ולפרסם התנצלות בבלוג שלהם - וכרגע האפליקציה נמצאת ב"מקצה שיפורים" בתקווה להשקה מחודשת ומוצלחת יותר כבר בימים הקרובים. ברי המזל שהספיקו להוריד את האפליקציה לפני שהורדה מהחנות יוכלו להמשיך להשתמש בה - אך בגוגל מבהירים כי הם מודעים לכך שחווית השימוש כרגע רחוקה מלהיות אידיאלית.

 

צילום: theverge.com

למה בכלל צריך אפליקציית אייפון לג'ימייל?

עד עכשיו, בעלי תיבת המייל של גוגל נאלצו לעשות עיקופים כדי לקבל את הדואר שלהם למכשירים. אפשר היה להגדיר את ג'ימייל כשרת ולהשתמש באפליקציית המייל של אפל, אך זו לא כללה את כל האפשרויות המתקדמות שמשתמשי ג'ימייל רבים תלויים בהם (תגיות, סידורים שונים של תיבת הדואר וכו'). אפשרות נוספת היא להיכנס לג'ימייל דרך הדפדפן של המכשיר וליהנות מגירסה מיוחדת שהותאמה במיוחד לצורך כך - אך אפליקציית הרשת הזאת הייתה איטית למדי ולא נוחה ללא מעט משתמשים.

 

האפליקציה החדשה, כפי שניתן לראות מהתמונות ששוחררו בבלוג של גוגל, היא שילוב של הטוב בין כל העולמות: מצד אחד - אפליקציה ייעודית ומהירה, שמעוצבת כמו שצריך, שולחת התרעות לנייד כשמגיע מייל חדש וכו', ומצד שני - חיבור ישיר ורשמי למייל של גוגל, על כל תכונותיו הרבות.

 

האפליקציה של גי'מייל תהפוך ודאי לאחת השימושיות והעמוסות ביותר המכשירים של רבים מבעלי האייפון. חלק מהאנשים כבר התחילו לדבר על תאוריית קונספירציה, לפיה גוגל שחררו בכוונה אפליקציה לא תקינה כדי לשכנע אנשים לעבור למכשירי אנדרואיד. סביר להניח ששמועה זו לא ממש נכונה - ושבגוגל טעו. הם פשוט אנושיים. קורה.

 

פורסם במקור ב"חורים ברשת"

 

עוד באתר חורים ברשת:

הצצה לג'ימייל החדש: 4 חידושים משמעותיים