חדש בפייסבוק: מעקב אחר תגובות

פייסבוק מרחיבה כפתור ה-Subscribe גם לפוסטים ספציפיים של אנשים שאינם ברשימת החברים, ומאפשרת לעקוב אחר התגובות

פייסבוק
פייסבוק | צילום: Gettyimages/ אימאג'בנק

ריק

ראיתם דיון מעניין בתגובות לפוסט מסוים בפייסבוק, ואתם רוצים להמשיך ולעקוב אחריו, גם אם אינכם חברים של האדם שפרסם אותו? כפתור חדש בפייסבוק מאפשר לכם לעקוב אחר תגובות לפוסטים של אנשים שאינם חברים, מבלי לעשות מנוי על עמוד הפרופיל שלהם.

 

הכפתור החדש מופיע ככפתור "Follow this post" בצד ססטוסים של משתמשים שאישרו לפתוח את הפרופיל שלהם לעוקבים (Subscribe). הוא מאפשר לעוקבים להרשם פוסטים בלחיצה אחת, ולכותבי הסטטוסים להגדיל עוד יותר את קהל הקוראים שלהם בפייסבוק. 

 

מדובר בהרחבת האפשרויות של כפתור המעקב שפייסבוק הוסיפה לפרופילי המשתמש באתר לפני חודש, שמופיע בחלק העליון של עמודי הפרופיל ומאפשר לעקוב אחר עדכונים של משתמשים אחרים מבלי להציע להם חברות.

 

הכפתור החדש עדיין לא מופיע לכל המשתמשים, אך אם אתם רוצים לאפשר את התכונה בפרופיל שלכם כבר עכשיו, בקרו בקישור הבא בפייסבוק.

 

מבלי שתאפשרו זאת מראש איש לא יוכל לעקוב אחריכם. באופן הזה, הפרופיל האישי שלכם יהפוך דומה יותר לדף פייסבוק (כפי שיש לדמויות ציבוריות או חברות). דף זה מאפשר מעקב חד-צדדי, שמזכיר את תכונת המעקב של טוויטר ושל גוגל פלוס. אין מגבלה על מספר המנויים שיכולים לעקוב אחריכם, ועל כן חברים יכולים לעקוף בקלות באמצעות עוקבים את מגבלת ה-5000 חברים לפרופיל אישי.