דיווחים: אפל החלה בפיתוח טלוויזיה חכמה

ציטוט מהאוטוביוגרפיה של ג'ובס חושף כי אפל עובדת על Apple TV, שתריץ את iOS 5 ותסתנכרן עם שאר המכשירים של אפל • עוד מסתמן: אייפד 3 יושק בחודש מרץ

צג
צג | צילום: צילום מסך

ריק

שמועות על כך שאפל עובדת על טלוויזית HDTV חכמה מסתובבות ברשת כבר זמן מה. כעת, ציטוט מהאוטוביוגרפיה של מייסד אפל סטיב ג'ובס חושף כי אפל עובדת על Apple TV, שתדע להריץ את מערכת ההפעלה iOS 5 ותסתנכרן עם שאר המכשירים הניידים של אפל.

 

"אני רוצה ליצור טלויזיה שתהיה קלה לגמרי לשימוש" אמר ג'ובס לביוגרף שלו, וולטר אייזקסון. "היא תהיה מסונכרנת באופן מושלם לכל המכשירים שלך ול-iCloud. יהיה לה את הממשק הקל ביותר שתוכל לדמיין. סוף סוף פענחתי את הנוסחה לזה".

 

אפל כבר מוכרת לקהל לקוחותיה בארצות הברית מזרים מדיה דיגיטלי בשם Apple TV. ככל הנראה, הטלוויזיה החכמה תטמיע את יכולות המזרים בטלויזיה עצמה, תסתנכרן עם שירותי הענן של אפל (iCloud) ותחסוך את השימוש במגוון שלטים שונים ואת ההתעסקות בחיבורים השונים למכשיר. לפי מקור נוסף, אפל כבר בנתה אבטיפוס לטלויזיה החכמה בעזרת ספקית רכיבים אסייתית, ולפיו הטלויזיה תושק לקראת סוף 2012.
 

האייפד 3 יגיע במרץ?

מקור יפני נוסף אומר כעת כי גם האייפד 3 יושק ב-2012, בחודש מרץ, וכי המפעלים הסיניים המייצרים את טאבלט הדור הבא של אפל כבר מתכוננים לייצורו עד סוף ינואר. התאריך מתאים להשקות הקודמות של אייפד ואייפד 2, אשר גם הושקו בחודש מרץ בשנים שעברו.

 

כמו כן, המקור מדווח כי מסך האייפד 3 יהיה באותו הגודל (למרות השמועות על טאבלט קטן יותר בתכנון) ויכלול נקודת חיבור שונה מאלו של אייפד ואייפד 2, שתאלץ את הלקוחות להשתמש בכבלים חדשים כדי לחבר אותו אל המחשב ונקודת החשמל. עוד דיווח טוען כי גודל המסך אכן ישאר כשהיה, אך התצוגה תשתדרג לרזולוציה של 2048 על 1536 פיקסלים, ובכך יתאים לרזולוציה של אייפון 4 ואייפון 4S.