הוסר דף הפייסבוק של "המראיינת המתעללת" המצרית

בעקבות תלונות רבות של גולשים פרו ישראלים, הסירה פייסבוק את הדף של שהירה אמין, המראיינת המצרית של גלעד שליט

הכתבת המצרית שהירה
הכתבת המצרית שהירה | צילום: חדשות10

ריק

סטריפ חורים ברשת
סטריפ חורים ברשת | צילום: http://www.holesinthenet.co.il

הפרופיל האישי ודף הפייסבוק של שהירה אמין, המראיינת המצרית של גלעד שליט, הוסרו מהרשת בעקבות תלונות של גולשים.

 

העיתונאית המצרייה הפכה ל"אויבת הציבור" בישראל בעקבות הריאיון השנוי במחלוקת שערכה עם גלעד שליט רגע לפני העברתו ממצרים. שליט, שנראה כחוש וחיוור בשידור, נשאל שאלות באנגלית ומתורגמן תרגם לו אותן לעברית. בתחילת הריאיון הוא נשאל על מצבו הרפואי, וענה: "אני לא מרגיש כל כך טוב מכל האירוע" אך המתרגם אמר למראיינת כי גלעד השיב: "אני מרגיש טוב".

 

בעקבות הריאיון קמו קבוצות ודפי פייסבוק נגד המראיינת והופצו באנרים בגנותה. כעת הפרופיל של אמין אינו זמין, ככל הנראה בעקבות תלונות רבות של גולשים פרו ישראלים שמחו על יחס של המראיינת לחייל החטוף ודיווחו על הפרופיל שלה לפייסבוק.

 

עמוד הפייסבוק של הכתבת המצרית שהירה אמין
עמוד הפייסבוק של הכתבת המצרית שהירה אמין | צילום: צילום מסך

אמין טענה מוקדם יותר השבוע שלא הכתיבו לה את השאלות ולא ידעה שהריאיון הוא כפוי, על אף שהתקיים במעבר כרם שלום, תחת עיניהם הבוחנות של אנשי חמאס והמודיעין המצרי. ביום רביעי היא פירסמה סטטוס בפייסבוק בו כתבה: "לא ניצלתי את גלעד שליט כמו שהתקשורת הישראלית מדווחת".

 

למרות הזעם המוצדק ביחס לחוסר רגישותה של המראיינת לשליט, כדאי לזכור שהתלונות לפייסבוק לא נגעו להתנהלות בעייתית של אמין בתוך הרשת החברתית אלא בשל התנהגותה מחוץ לפייסבוק. (דרך faqil.com).

 

פורסם לראשונה ב"חורים ברשת"

 

עוד באתר חורים ברשת:

קופון שליט: מיסחור דוחה של החייל החטוף