דלף ברשת: גוגל עומדת לשנות את ג'ימייל

תתכוננו: בקרוב תיבת המייל שלכם עומדת להראות אחרת לגמרי עם ממשק חברתי, תצוגה גמישה ועוד שינויים רבים בהשראת גוגל פלוס

מראה חדש ל-GMAIL
מראה חדש ל Gmail | צילום: צילום מסך

ריק

הג'ימייל שלכם עומד להשתנות בקרוב. גוגל העלתה אמש (ה') לערוץ היוטיוב שלה סרטון המציג את הממשק החדש של ג'ימייל. הסרטון שהועלה בטעות לפני הזמן, כבר הפך לפרטי אך הועלה שוב לרשת על ידי משתמשים אחרים. נכון לעכשיו, לא ידוע מתי השינוי ישוחרר למשתמשי השירות.

 

הממשק החדש מעוצב בסגנון הרשת החברתית של גוגל, גוגל פלוס, אשר כבר זמין בג'ימייל בגרסת בטא באפשרויות הסגנון (Themes). אך כפי שמתגלה בסרטון, הממשק החדש מכיל גם שינויים רבים חדשים. הבולטים מביניהם היא  תצוגה גמישה, שתאפשר להתאים אישית את גודל חלוניות הצ'ט ועוד לפי העדפה, ולשלוט בריווח שבין מייל למייל, ותכתובות מייל בסגנון חברתי יותר, בהן תופיע תמונות פרופיל של שולחי המייל לצד פרטי המייל.

 

בנוסף, התפריט הראשי של ג'ימייל יציג כפתורי אייקונים במקום טקסט, אפשרויות חיפוש המיילים בתוך התיבה יופיע בחלונית נפתחת ונוחה לשימוש, והתיבה תדע להתאים את עצמה יותר ביעילות לגדלי חלון שונים בדפדפן.

 

 

הסרטון אינו מפרט מתי השינוי יחולק למשתמשים, אך המופיע בוא הוא ג'ייסון קורנוול, מעצב העובד במחלקת עיצוב הממשק של ג'ימייל ולכן נראה כי הוא אמין.

 

אם ברצונכם להתרגל כבר עכשיו לג'ימייל החדש, נסו את עיצוב הג'ימייל "Preview" שכבר מציע הרבה מהשינויים המופיעים בסרטון. גלשו לתיבת הג'ימייל שלכם ולחצו על אייקון מפתח הברגים בתפריט השחור העליון ובו על "Mail Settings". בעמוד ההגדרות החדש בחרו באפשרות האחרונה בתפריט, Themes, גללו למטה ובחרו בסגנון ששמו "Preview".