הראפר MC האמר ישיק גרסה מתחרה לגוגל

מנוע החיפוש WireDoo של אושיית הניינטיז יציע "יכולות חיפוש מעמיקות יותר" ויציג לא רק את התוצאות הישירות של מילות החיפוש, אלא נושאים הקשורים אליו

MC האמר
Mc האמר | צילום: רויטרס

ריק

ראפר הניינטיז MC האמר, הידוע בזכות הלהיט "Can't Touch this" מ-1990 ובחיבתו למכנסי ג'יני נפוחים, עומד להשיק בקרוב מנוע חיפוש משלו ברשת בשם WireDoo

 

לדברי האמר, המנוע שבפיתוח כבר למעלה משנתיים ונמצא בשלבי קדם-בטא, יהיה מוצלח יותר מגוגל כיוון שיציע "יכולות חיפוש מעמיקות יותר" בנושאים הקשורים לנושא החיפוש ולא רק את התוצאות הישירות של מילות החיפוש.   

 

האמר, או בשמו האמיתי סטנלי בורל, הוא אחד הסלבריטאים המשקיעים באופן קבוע בסטארטאפים, בדומה לאשטון קוצ'ר, והוא מקפיד מזה שנים להשתתף בועידות הגדולות והחשבונות ביותר של עולם הטכנולוגיה. אבל יש סיכוי טוב יותר שתזכרו אותו כך:

 

 

 

בורל הכריז על מנוע החיפוש שלו בכנס השנתי של מפתחי ה-Web 2.0 בסן פרנסיסקו, והחברה מחפשת כרגע משתמשים שינסו את הגירסה הנסיונית של השירות. לדבריו, WireDoo אינו מכוון להחליף את מנועי החיפוש הידועים גוגל או בינג של מיקרוסופט, אלא להציע דרך חיפוש חדשה המתבססת על "מערכת היחסים שבין המידע שהמשתמש מחפש לתוצאות החיפוש".