חדש בגוגל מפות: מבט ממעוף הציפור - הוראות נסיעה בתלת מימד

אם עד היום תכונת הוראות הנסיעה הפופולרית בגוגל מפות אפשרה לקבל הכוונה במבט דו-מימדי, תכונה חדשה מוסיפה שכבה נוספת בתלת ממד

הוראות נסיעה בתלת ממד. גוגל Maps
הוראות נסיעה בתלת ממד. גוגל Maps | צילום: צילום מסך
סטריפ חורים ברשת
סטריפ חורים ברשת | צילום: סטודיו nana10

חדשות נהדרות: מעתה תוכלו לתכנן את הנסיעה הקרובה שלכם בתלת מימד באמצעות Google Maps. אם עד עכשיו תכונת הוראות הנסיעה הפופולרית בגוגל מפות אפשרה לקבל הכוונה להולכי רגל, נהגי מכוניות ונוסעים בתחבורה ציבורית במבט דו-מימדי, תכונה חדשה מוסיפה לגוגל מפות שכבה נוספת ב-3D.

 

התכונה החדשה, Helicopter View, אינה רלוונטית רק לנהגי מסוקים כמובן. אם למשל אתם מתכננים נסיעה לאורך Highway 1 היפהפה בקליפורניה, תכונת התלת מימד תמחיש לכם כיצד נראה מסלול הנסיעה המתוכנן באמת על פני השטח כאילו אתם טסים במסוק מעל הכביש.

 

כדי להתנסות במסלול תלת מימדי, פשוט הקלידו את נקודת הפתיחה והיעד ואת אמצעי התחבורה הרצוי לכם ולאחר מכן פשוט הקליקו על כפתור הנגן 3D. המפה תשתנה לתצוגה של Google Earth ותתחילו בריחוף מעל מסלול הנסיעה המומלץ שיצויר על גבי תוואי השטח.

 

 

אפשר להשהות את "הטיסה" בכל עת באמצעות הקלקה על כפתור ההשהיה או בכל מקום על גבי המפה. בזמן ההשהיה תוכלו לסקור את סביבות מסלול הנסיעה באמצעות הקלקה או גרירת המפה. כדי להמשיך בטיסה פשוט הקליקו על כפתור הנגן. אפשר לעבור תמיד לתצוגה דו-מימדית באמצעות הקלקה על כפתור ה-2D. כדאי שתתנסו בעצמכם. זה די מגניב.

 

הוראות הנסיעה התלת מימדיות פעילות גם בישראל. הנה מסלול נסיעה בין תל אביב לנתניה. לחצו על View Larger Map כדי לעבור להוראות נסיעה בתלת מימד. 

 

פורסם לראשונה ב"חורים ברשת"

 

עוד באותו נושא:

בקרוב בגוגל מפות: לראות דרך בניינים (וידאו)