נעים להכיר: ערוץ Online החדש

כל החדשות, המדריכים, ההמלצות והביקורות מעולם האינטרנט, סלולר, תוכנה וגיימינג עכשיו במקום אחד - יפה יותר, דינמי יותר ועשיר יותר

online 130
Online 130 | צילום: online 130

ריק

מאז הקמתו של אתר נענע (לימים נענע10) לפני יותר מעשור, היו ערוצי המחשבים וההורדות מעמודי התווך של הפורטל.

 

בשנת 2002 החל לפעול בו גם אתר גיימר, ומאז מספקים שלושת הערוצים יחד סיקור נרחב בתחומי הטכנולוגיה, סלולר, תרבות רשת, המלצות לתוכנות להורדה, ביקורות משחקים ועוד. 

עד היום, היצע התוכן העשיר התחלק בין שלושת הערוצים, כך שמי שהתעניין בכל התחומים, דילג בין שלושה ערוצים שונים. היום, אנחנו שמחים לבשר על איחוד של שלושת הערוצים לתוך עמוד בית אחד, שמכיל בתוכו את מחשבים, הורדות וגיימר ויוצר מיני-פורטל חדש ועשיר, המוקדש לתחומי האינטרנט, סלולר, תוכנה וגיימינג.

 
עמוד הבית של Online מחליף למעשה את עמוד הבית של מחשבים, ומכיל בתוכו גם ידיעות מגיימר והורדות, שימשיכו לפעול במקביל באופן עצמאי. אם אתם מתעניינים רק בהורדת תוכנות או בסקירות משחקים, אתם יכולים להמשיך לגלוש לערוצים אלה כרגיל.

 

אונליין צילום מסך
אונליין צילום מסך | צילום: צילום מסך

במקביל לאיחוד התוכני, עבר הערוץ גם מתיחת פנים עיצובית, שמתרחקת מהעיצוב הקלאסי של הפורטל, ומתקרבת יותר לעיצוב המקובל באתרים ובלוגים טכנולוגיים מובילים בעולם. בראש העמוד ארבע ידיעות ראשיות ומגוונות, שמתחלפות באופן אוטומטי. אם תרצו לעצור, פשוט הקליקו על אחת התמונות, והקלקה נוספת על התמונה הגדולה או על הכותרת תעביר אתכם לתוך הידיעה. 

בחלקו התחתון של העמוד תמצאו את הפיד - זרם החדשות המאוחד של שלושת הערוצים, עם תגית צבעונית שתעזור לכם להתמצא במקור הידיעה ובשעה שבה פורסמה. באמצעות גלילה מטה, תוכלו להתעדכן במהירות בכל הידיעות שעלו לערוץ אונליין במהלך היום, בלי לפספס אף ידיעה. בתחתית העמוד תוכלו לדפדף אחורנית, ולהתעדכן בכל מה שקרה בימים האחרונים בעולם הטכנולוגיה.

אל כל המדורים הוותיקים והפופולאריים של ערוץ המחשבים (כמו משטרת הפוטושופ, חדשות הסלולר ואחרים) תוכלו לגשת בקלות באמצעות בר הניווט החדש שלנו, המציע פריסה רחבה ונוחה של הנושאים, או להיעזר בסרגל החיפוש. לחיפוש תוכנות תמצאו תיבת חיפוש מיוחדת בצדו השמאלי של העמוד.

חידושים נוספים שתמצאו באונליין הם מצעד ההורדות, מצעד הסמארטפונים, האפליקציות החמות והמשחקים הפופולאריים בגיימר. כל זאת, כמובן, לצד התוכנית הטכנולוגית הטרייה של הערוץ, טק שואו, שסוקרת מדי שבוע את המגמות והנושאים החמים בעולם הטכנולוגיה.

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהערוץ החדש, ומקווים שתמצאו אותו נעים, שימושי ומזמין. הערות, שאלות והצעות יתקבלו בברכה בתגובות.

 

גלישה נעימה,

 

צוות Online