מהיום: פייסבוק תעיק פחות על תיבת המייל שלכם

תכונה חדשה בפייסבוק מצמצת את כמות ההתראות שתקבלו לתיבת המייל. במקום לקבל הודעה על כל עדכון חדש, מייל אחד ירכז את כל המידע על הפעולות האחרונות של החברים

פייסבוק
פייסבוק | צילום: Gettyimages/ אימאג'בנק
סטריפ חורים ברשת
סטריפ חורים ברשת | צילום: סטודיו nana10

פייסבוק החלה ליישם תכונה חדשה שנועדה לצמצם משמעותית את כמות ההתראות שהיא שולחת לחברים במייל. התכונה החדשה צפויה לעזור בעיקר לחברים פעילים שמקבלים התראות רבות על כל עדכון חדש ביחס לפוסטים שלהם כמו תגובה לפוסט, תיוג, הודעה חדשה וכו'.

 

התכונה החדשה מרכזת עבור החבר את כל ההתראות והעדכונים האחרונים במייל תמציתי, כך שבמקום לקבל הודעת מייל עבור כל התראה, הודעה אחת תרכז מידע על כל הפעולות האחרונות של חברי המשתמש. פייסבוק הפעילה את התכונה החדשה כברירת מחדל עבור כל המשתמשים כמנהגה בקודש להזיז לחברים את הגבינה בלי לשאול אותם.

 

שינויים בפייסבוק מייל
שינויים בפייסבוק מייל | צילום: צילום מסך, חורים ברשת

מצד אחד, התכונה החדשה תקל על שטף ההתראות הנכנסות לתיבה. מצד שני, עם הפעלתה קל יותר לפספס עדכונים שלא מוצגים בכותרת המייל אלא חבויים עמוק בתוך ההודעה. במובן זה, שיעור קריאת ההודעות עלול להצטמצם.

 

מי שלא מעוניין בתכונה החדשה יוכל לכבות אותה ולחזור למתכונת ההתראות הישנות בדף הגדרות ההתראות בפייסבוק. אגב, בדף ההתראות אפשר לגלות אילו אפליקציות שולחות לכם התראות למייל ולשלול מהן את אפשרות המשלוח.

 

פורסם לראשונה ב"חורים ברשת"

 

עוד באתר חורים ברשת:

אפליקציה תוודא שלא תפספסו ימי הולדת בפייסבוק