חשד: הטריד בת 10 בפייסבוק וסיים בבית החולים

תושב חולון בן 37 חשוד כי הוא יצר קשר עם הילדה ברשת החברתית, אך לאחר שאמה חשדה בו, היא התכתבה איתו בשמה וקבעה להיפגש עמו. למפגש הביאה עמה מכר, אשר הכה קשות את החשוד, ובסופו של דבר נעצר אף הוא

פייסבוק
פייסבוק | צילום: flickr cc 2.0 by Franco Bouly

פעם נוספת מתגלה ניצול לרעה של רשתות חברתיות באינטרנט לצורך הטרדה של ילדים, אך הפעם זה הסתיים ללא הצלחה. תושב חולון בן 37 נעצר אתמול (רביעי) בחשד שהטריד מינית ילדה בת עשר כשהתכתב איתה ברשת הפייסבוק.

 

הצטרפו לחדשות 10 בפייסבוק »

החשוד עורר את חשד אמה של הילדה, וזו התכתבה איתו בשמה, וקבעה להיפגש עמו בגן ציבורי. הוא הגיע למקום המפגש, אך משהבחין באם במקום הוא ניסה לתקוף אותה.

 

מכר של האם, בן 56 מבת ים, שהגיע עמה למקום, הכה אותו נמרצות וגרם לו חבלות שהצריכו את אשפוזו. התוקף נעצר גם הוא על ידי שוטרי מרחב איילון במשטרת מחוז תל אביב.

לפני מעט יותר משבוע, נשלח הפדופיל אבינועם ברברמן ל-12 שנות מאסר לאחר שהורשע בביצוע עבירות מין בקטינות שהכיר באמצעות האינטרנט. על פי כתב האישום, ברברמן בן ה-33 נהג לפתות את הקטינות תוך שהוא מציג את עצמו כאדם הצעיר בתשע שנים מגילו האמיתי, מחמיא על יופיין ומציין שהן מתנהגות באופן בוגר לגילן - כל אלה תוך שימוש בסלנג התואם את גילן.

 

"ניצול תכונות אלו של קטינים, חדירה לזירת האינטרנט ושימוש באתרים המיועדים לקטינים, תוך אימוץ שפתם והתחזות לאדם צעיר ו'מגניב', נועדו כדי לטמון פח לקטינות, שהתפתו לשוחח עם הנאשם בשיח מיני בוטה ומעוות, ובשני מקרים אף להיפגש עמו לביצוע מעשים מיניים. נסיבות ביצוע העבירות ותחכומן, על אף שבוצעו ללא אלימות ואולי דווקא בשל כך, חמורות", כתבו בגזר הדין השופטים.