OMG! תינוקת ישראלית בשם לייק

לייק אדלר מצטרפת לאחיות פאי ודבש עם שם מקורי ועדכני משהו

לייק אדלר
לייק אדלר | צילום: צילום מסך - פייסבוק
סטריפ חורים ברשת
סטריפ חורים ברשת | צילום: סטודיו nana10

מעריב מדווח שזוג הורים מהשרון העניקו לתינוקת שלהם את השם "לייק", על שם פעולת הלייקוק הידועה של פייסבוק. ההורים העניקו לבנותיהן הראשונות את השמות המקוריים "פאי" ו"דבש" וחיפשו שם מקורי לתינוקת הרכה. לאחר שיטוטים ארוכים בפייסבוק עלה בראשם רעיון גאוני: השם יהיה לייק!

 

האב סיפר שהם קראו לה לייק אדלר כי זה שם מודרני וחדשני שיעורר הרבה תגובות וכמובן גם לייקים. מלבד זאת, "לייק" זה הנוסח המודרני לשם "אהובה" לדעתם. פרשנות לא כל כך סבירה. "חבובה" הולם יותר אבל למה להרוס שמחות? ההורים הגאים בדקו שאכן אין איש שזכה לשם כה מיוחד בישראל. עד כה קיבלה התינוקת יותר מ-40 לייקים בפרופיל האישי של האב בפייסבוק. כמה חבל שאין לה פרופיל משלה עדיין.

 

נאחל ללייק הקטנה לייקים לרוב ללא הייד אנד סיק. נחזיק לה אצבעות ונקווה שפייסבוק לא תצא מהאופנה בעוד שנתיים ושהשם לא יכביד עליה. מזל שהם לא קראו לה בלוק או איגנור.

 

ככל הידוע אין תקדים לשמות מבוססי ווב לתינוקות בישראל. שני ישראלים שינו בעבר את שמות משפחתם לדוט קום, אחד מהם שינה את שמו בחזרה לאחר שנים. בארה"ב אב קרא לבנו 2.0 על שם עידן הווב 2.0 ומאז השם התיישן במהירות. במצרים אב קרא לבנו "פייסבוק". אזהרה לכל המתחכמים: הטכנולוגיה מתעדכנת מהר ואתם עלולים להיתקע עם שם לא רלוונטי.

 

פורסם לראשונה באתר חורים ברשת