מחאה מיליטנטית: ב-21.6 נשחרר את גלעד שליט בעצמנו

הווידאו עושה שימוש בדמותו המפוקסלת והמעובדת של גלעד שליט כדי לאיים על ממשלת ישראל והחמאס כי אם החייל החטוף לא ישוחרר עד ה-21 ביוני, 2011, חברי הקבוצה ייכנסו אל שטח רצועת עזה דרך מחסום ארז וישחררו את גלעד שליט בעצמה

מצילים את גלעד
מצילים את גלעד | צילום: צילום מסך - חורים ברשת
סטריפ חורים ברשת
סטריפ חורים ברשת | צילום: סטודיו nana10

סרטון מחאה חדש בעניין גלעד שליט צץ אמש ברשת והוא שונה ומיליטנטי יותר מכל המחאות שראינו עד כה. הסרטון החדש שיוצריו מכנים עצמם "מצילים את גלעד" (לדף הפייסבוק שלהם) פונה לממשלת ישראל ולחמאס גם יחד ומזהיר את שניהם.

 

הווידאו עושה שימוש בדמותו המפוקסלת והמעובדת של גלעד שליט כדי לאיים על שני הגורמים כי אם החייל החטוף לא ישוחרר עד ה-21 ביוני, 2011, חברי הקבוצה ייכנסו אל שטח רצועת עזה דרך מחסום ארז ותשחרר את גלעד שליט בעצמה. "ממשל ישראל וחמאס הזדרזו. אזרחי ישראל ישבו בשקט ופעלו בדרכי נועם. ב-21 ביוני המצב ישתנה", נאמר בסרטון המופק היטב.

 

חברי הקבוצה טוענים כי הם חסרי אינטרסים פוליטיים ולא נוטים לימין או לשמאל. הסרטון הופץ יומיים בלבד לאחר המחאה האקטיביסטית של יואל שליט, חברתו וקבוצת פעילים שהתפרצו במהלך טקס הדלקת המשואות בקריאות לשחרר את גלעד. היוזמות האחרונות הן הקצנה בפעילות למען שחרור החייל החטוף שעד כה היו מתונות. 

 

פורסם לראשונה באתר חורים ברשת