אפל מציגה מחשבי איימק חדשים

מצויידים בטכנולוגיית Thunderbolt ושיחות וידאו ב-HD. בישראל: כבר בימים הקרובים, לדברי iDigital

איימק
איימק | צילום: יח"צ

חברת אפל השיקה אמש (ג') סדרה חדשה ומעודכנת של מחשבי איימק השולחניים של החברה, במגוון דגמים ומחיר התחלתי של 1,199 דולרים. לדברי החברה, המחשבים החדשים מהירים בעד 70 אחוזים מהסדרה הקודמת ומספקים ביצועים גרפיים טובים פי שלוש.

 

סדרת האיימקים החדשה מצויידת במעבדי אינטל i5 עם אפשרות שדרוג למעבד i7 במהירות שעון של 3.4 גיגה-הרץ. המחשבים צויידו במעבדים גרפיים של AMD עם יכולות עיבוד HD ובאפל טוענים שמדובר במחשבים השולחניים מסוג הכל-באחד (All in One) בעלי יכולות העיבוד הגרפיות החזקות בשוק.

 

מחשבי איימק הם השולחניים הראשונים בשוק לכלול את חיבורי Thunderbolt של אינטל, המתעתדים להחליף את חיבורי ה-USB עם יכולות העברת מידע מהירות הרבה יותר (פי 20 מ-USB 2.0). דגמי 21.5 אינץ' מצויידים בחיבור אחד ואחיהם הגדולים, 27 אינץ' יזכו בשני חיבורים מסוג זה. חיבורי Thunderbold תומכים גם בהעברת נתוני וידאו ומתחברים למתאמי HDMI, DVI ו-VGA.

 

איימק
איימק | צילום: יח"צ

וידאו ב-HD ועיצוב תפוחי

המחשבים החדשים מצויידים במצלמות HD ותוכנת Facetime של אפל שתומכת בשיחות וידאו באיכות הפרדה גבוהה.

 

המחשבים מעוצבים בזכוכית ואלומיניום, בהתאם לקו העיצוב הנוכחי של אפל ומתהדרים במסכי IPS LCD מצויינים. הקונים יוכלו לבחור בין עכבר הקסם של אפל (Magic Mouse) או פד המגע הקסום (Magic Trackpad).

 

ומתי הקסם הזה מגיע לישראל? מחברת iDigital, נציגת אפל בישראל, נמסר כי הרשת צפויה להתחיל לשווק את הסדרה החדשה של מחשבי ה- iMac בימים הקרובים, לאחר קבלת כל האישורים הנדרשים ע"י הרשויות הרלוונטיות, לרבות משרד התקשורת. 

איימק
איימק | צילום: יח"צ