עיצוב חדש לעמוד הפרופיל בפייסבוק

פייסבוק השיקה עיצוב מחדש של עמודי הפרופיל: מידע נגיש יותר וויזואלי יותר

תאור
תאור | צילום: פייסבוק

פייסבוק השיקה היום עיצוב מחודש לדפי הפרופיל באתר. החידוש פתוח לכל המשתמשים אבל לא הופעל אוטומטית; כדי להחיל אותו על החשבון שלכם יש להפעיל אותו דרך עמוד העיצוב החדש.

העיצוב המחודש הופך את המידע בעמוד הפרופיל לנגיש וויזואלי יותר. החידוש הבולט ביותר לעין הוא ה"סנאפשוט" - רצועה בראש הדף הכוללת את כל הפרטים הבסיסיים על המשתמש - מצב משפחתי, תאריך לידה, מקום מגורים ועוד - בשורות ספורות, וכל שורה של תמונות אקראיות מתוך האלבומים.

 

בעמוד ה"מידע", הפרטים המופיעים בתחומי העניין (מוזיקה אהובה, סרטים, ספרים וכו') מלווים עכשיו בתמונה ייצוגית לכל אחד. רשימת החברים יכולה להתחלק לקבוצות על פי הגדרת המשתמש - כגון בני משפחה, חברים לעבודה וכו'.

 

בפינת עמוד הפרופיל מופיעה קובית היחסים של המשתמש הצופה בפרופיל עם בעל הפרופיל: חברים משותפים, תחומי עניין משותפים, תמונות בהם מופיעים שניהם וגם ארועים עתידיים להם הוזמנו שניהם.

 

שדרוג נוסף הוא האפשרות לצפות בכל התמונות של המשתמש בעמוד אחד: פיצ'ר ה-Infinite scroll טוען את התמונות בעוד אתם גוללים את העמוד למטה, כך שניתן לצפות אפילו באלפי תמונות בעמוד אחד, מבלי שהדבר יאט את טעינת העמוד ההתחלתית.

 

את עמוד הפרופיל החדש חשף מארק צוקרברג בראיון בתכנית התחקירים "60 דקות" ששודרה אתמול, בה דיבר גם על עתיד החברה ועל תגובתו לסרט "הרשת החברתית".