מנכ"ל סלקום: "רוצה להסתכל בעיני הלקוחות ולומר להם שאני מצטער"

גם שעות רבות אחרי השיבוש בפעילות רשת סלקום, אומר מנכ"ל החברה, עמוס שפירא, כי עדיין לא ברור מתי יתוקן וממה הוא נגרם. גם בנושא הפיצויים ללקוחות עוד אין החלטה: "המחויבות שלנו כרגע היא להחזיר את הרשת לתקינות ונפיק את הלקחים - ורק אז נתייחס להיבטים אחרים"

מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא מגיב על התקלה הגדולה בסלקום
מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא מגיב על התקלה הגדולה בסלקום | צילום: צילום מסך חדשות 10

(2:52 דקות)

עשר שעות אחרי שהחלה התקלה ברשת סלקום להשפיע על המנויים, אומר מנכ"ל הרשת, עמוס שפירא, כי עדיין לא ברור מתי היא תפתר והמשתמשים יוכלו לשוב ולהשתמש במכשיריהם הסלולריים.

 

"אני לא יכול לומר בוודאות מתי התקלה תסתיים. אני רק יכול להבטיח שעד שהלקוח האחרון לא יוכל לדבר ב-100%, אני לא אהיה רגוע ואנחנו לא נעזוב את בית סלקום", אמר שפירא לחדשות 10. "אינני יכול לומר מה היה מקור התקלה. יש השערות וכיוונים, אבל אני לא יכול לומר מהו מקור התקלה לפני שאני אהיה בטוח שזה המצב".

 

בין האפשרויות לסיבה לתקלה שהועלו נמצאת גם חבלה - אפשרות שלא שוללים בסלקום, אך גם לא מאשרים. עם זאת, מעדיף שפירא להציג את הצד האופטימי של מערכות החברה. "במערכת תקשורת כזו, כמות האפשרויות והצירופים, במיוחד כשזו תקלת תוכנה, הוא כמעט אין סופי", הסביר שפירא. "המערכת שלנו לא בנויה על יחידה אחת ואין שום דבר שאין לו גיבוי. לכן, להוציא את התקלה ב-1995, לא הייתה תקלה בסדר גודל כזה. העובדה הזו מעידה על איכות הרשת".

 

ב-1995 פיצתה סלקום את לקחותיה בעקבות התקלה, אך עדיין לא ברור אם כך יהיה גם הפעם. "אני רוצה להסתכל בעיני הלקוחות ולומר להם שאני מצטער. נשאלתי האם יש לנו ביטוח ושאלות דומות, אבל לא עסקתי בנושא", הדגיש שפירא. "המחויבות שלנו כרגע היא להחזיר את הרשת לתקינות שלה, כי זה מה שמעניין את הלקוחות שלנו. קודם נמצא את הסיבה ונפיק את הלקחים - ורק אז נתייחס להיבטים אחרים של העניין".