013 נטויז'ן משיקה משרד בענן

סוף למחשבים המשרדיים? שירות Easy Office של נטויז'ן מאפשר להחליף אותם בהתקן באורך 7 ס"מ

תאור
תאור | צילום: יח"צ

013 נטויז'ן הציגה היום את Easy Office - חבילת שירותי מחשוב המאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים להעלות את כל צרכי המיחשוב שלהם לענן ולהחליף לחלוטין את המחשבים השולחניים.

Easy Office מציעה את שירותי הענן של מיקרוסופט, Outlook Exchange ו-Sharepoint, וכן שירותי טלפוניה מבוססת אינטרנט ואפליקציות נוספות. השימוש בכל אלה מאפשר למשרדים ליצור סביבת עבודה ללא מחשבים כלל, כאשר פעולות העיבוד, האיחסון והגיבוי כולן עשות בשרתי נטויז'ן.

 

כדי להפוך את מערך המיחשוב ל"מעונן" לחלוטין, נטויז'ן מציעה "מחשב רזה" של חברת צ'יפ פי. סי. הישראלית: אביזר באורך כ-7 ס"מ בלבד המתחבר לרשת הטלפון, למקלדת ולמסך, וכך מספק תחליף מלא למחשב שולחני. ניתן להתחבר מכל קו טלפון, ועל פי זיהוי אישי לקבל את הנתונים האישיים, התוכנות המותקנות ב"מחשב" האישי הוירטואלי של כל עובד. החסרון בשיטה היא שללא מחשבים מקומיים, הלקוח תלוי בתקינות של חיבור הרשת. לפי דברי גדי בלנדר, סמנכ"ל מגזר עסקי בנטויז'ן, הפתרון אינו מתאים לשימושי מולטימדיה וגרפיקה כבדים.

 

השירות מוצע במחיר של החל מ-116 ש"ח לחודש לעובד, ולטענת החברה עשוי להציע לעסקים קטנים ובינוניים חיסכות של עשרות אלפי שקלים בתפעול שוטף, וכן בטחון מידע, שירותי גיבוי, ביטחון מפני גניבות וחסכון באנרגיה.