Samsung Galaxy Tab - מהיום בארץ

את הטאבלט האנדרואידי המדובר של סמסונג ניתן לרכוש דרך סלקום בתמורה להתחייבות. המחיר: למעלה מ-3,000 שקלים

סמסונג גלקסי טאב
סמסונג גלקסי טאב | צילום: ליאור מורג

Samsung Galaxy Tab, מחשב הטאבלט של סמסונג, הושק היום בארץ רשמית על ידי סלקום. ישראל היא אחת המדינות הראשונות בה המכשיר זמין למכירה; הוא הושק במקביל היום במספר מדינות באירופה.

סמסונג גלקסי טאב הוא טאבלט בעל מסך בגודל 7 אינץ' (מעט קטן יותר מהאייפד), שניתן לאחיזה ביד אחת. משקלו 380 גרם בלבד, הוא פועל בעזרת מערכת אנדרואיד מגירסה 2.2 ("פרויו"), ותומך בקישוריות Wifi ו-3.5G. ניתן להשתמש במכשיר כטלפון סלולרי לכל דבר, ולבצע שיחות קוליות בעזרת רמקול או אזניות, או שיחות וידאו בעזרת המצלמה הקדמית.

 

המכשיר המשווק בסלקום כולל תמיכה בעברית, אם כי המקלדת הוירטואלית המיוחדת שפותחה למכשיר, המאפשרת הקלדה ללא הרמת האצבע, לא זכתה לגירסה עברית בינתיים, והמכשיר עושה שימוש במקלדת וירטואלית רגילה.

 

המכשיר יימכר בחנויות סלקום במחיר של 99 ש"ח 36x חודשים (סה"כ 3564), או דרך אתר החברה במחיר 89 ש"ח 36x חודשים (סה"כ 3204 ש"ח). בשני המקרים הרכישה מותנית בהצטרפות לחבילת גלישה של 2GB ל-18 חודשים, במחיר של 89 ש"ח לחודש, או לחבילה ללא הגבלת נפח גלישה בעלות 129 ש"ח לחודש.

 

המכשיר אמור לכלול את אפליקצית הקורא הדיגיטלי של סלקום וצומת ספרים, "הספריה". בכך יהפוך המכשיר גם למתחרה ל"עברית", הקורא הדיגיטלי העברי מבית סטימצקי. אפליקצית הספרים האנגלית של סמסונג כלולה במכשיר גם היא.