בקרוב: גוגל - הסרט?

בעקבות הסרט על פייסבוק, מתוכנן גם סרט על מייסדי גוגל, סרגיי ברין ולארי פייג'

אופני גוגל
אופני גוגל | צילום: GettyImages

"הרשת החברתית", הסרט על מארק צוקרברג מייסד פייסבוק, עדיין לא יצא לאקרנים - אבל הוא מעורר עניין רב, ואולי בהשפעתו גם מייסדי גוגל יזכו לסרט משלהם.

חברת ההפקה Groundswell ("מילק", "אמן האשליות" ועוד) והמפיק ג'ון מוריס רכשו את זכויות ההסרטה לספר "Googled" של קן אולטה. הספר מספר את סיפורה של גוגל ועלייתה למדרגת חברת האינטרנט המשפיעה בעולם, ובתוך כך משרטט פורטרטים של מייסי החברה, לארי פייג' וסרגיי ברין. קניית הזכויות עדיין לא מבטיחה את הפקת הסרט, ולא נבחרו עדיין תסריטאי או במאי.

 

המפיק תיאר את הסרט כ"זה על שני אנשים צעירים שיצרו חברה ששינתה את העולם, ואיך העולם בתורו שינה אותם". בנוסף, הוא אמר שהסרט יעסוק בניסיון ההתמודדות שלהם עם המוטו הלא רשמי של החברה, "אל תהיו רעים".

 

"הרשת החברתית", הסרט העוסק בייסוד פייסבוק, ייצא לאקרנים בארץ ב-28.10. את הסרט ביים דייויד פינצ'ר ("מועדון קרב", "שבעה חטאים") על פי תסריט של ארון סורקין ("הבית הלבן"). את תפקיד מארק צוקרברג מגלם ג'סי אייזנברג ("חיים בין השורות", "זומבילנד"). הסרט, לפי הדיווחים, מציג את פייסבוק ואת אייזנברג באור מאוד לא מחמיא, וחברת פייסבוק התנגדה לסרט וביקשה שייעשו שינויים בתסריט.