פייסבוק רוצה לדעת היכן אתם נמצאים

פורסקוור קילר? פייסבוק תשיק את אפליקציית המיקום במהלך החודש; מקדונלד'ס תהיה הראשונה ליישמה

פסקה חדשה

הרשתות החברתיות-סלולריות מבוססות המיקום כמו פורסקוור, מייסיטי או גווואלה, ייאלצו להתמודד בקרוב עם איום משמעותי, בדמות כניסתה של פייסבוק לתחום המיקום. על-פי דיווחים, התוספת החדשה לסטטוס ברשת החברתית תחל לפעול במהלך החודש, ותאפשר למשתמשים להוסיף את ציון המקום ממנו הם מדווחים.

פסקה חדשה

תחום המיקום נחשב לאחד הטרנדים הלוהטים ביותר השנה: פורסקוור, הבולטת מבין הרשתות החברתיות בתחום זה, חצתה לאחרונה את קו המיליון משתמשים. החברה ציינה לפני מספר שבועות שנה להקמתה, שבמהלכה עקפה את טוויטר בקצב גדילתה. הגידול המהיר לא הותיר את ענקיות האינטרנט אדישות, ובין היתר ניהלה החברה מגעים למכירתה ליאהו תמורת 100 מיליון דולר. עתה, עם כניסתה של פייסבוק למשחק, עשוי תג מחיר זה לצנוח.

 

מודל ההכנסות של רשתות כמו פורסקוור הינו שיתופי פעולה עם בתי עסק כגון מסעדות, המאפשרות למשתמשים המבקרים אצלן לזכות בהטבות. שיתוף פעולה אחר שחתמה החברה היה עם רשת הטלוויזיה בראבו, במטרה להגביר את רמת המעורבות של צופיה עם תוכניות הרשת.

 

בדומה, גם פייסבוק מתכוונת לרתום את האפליקציה החדשה לטובת המפרסמים. מדיווח באדוורטייזינג אייג' עולה, כי המפרסמת הראשונה שכבר עובדת על אפליקציה מבוססת מיקום היא מקדונלדס, שתאפשר לגולשים לעדכן באיזה סניף הם נמצאים, ולהעלות תמונות של הפריטים שקנו.

 

לעוד חדשות טכנולוגיה מבלוג "140"