הסטארט-אפ interlude של יוני בלוך זכה בטקונומי 2010

החברה, מציגה סרטוני וידאו אינטראקטיביים בהם הצופה מעורב בעריכת הסרטון, זכתה הפרס מבין כל הסטארטאפים המתמודדים

פסקה חדשה

חברת הסטארט-אפ interlude, שעם יזמיה נמנה המוזיקאי יוני בלוך, נבחרה אתמול כזוכה בכנס טקונומי 2010 (Techonomy) שנערך הבוקר ברמת גן. החברה הציגה סרטוני וידאו אינטראקטיביים, בהם הצופה מעורב בעריכת הסרטון.

פסקה חדשה

בכנס, המתקיים זו השנה השנייה, מציגים סטארט-אפים חדשים את מוצריהם במצגת קצרה של כעשר דקות, ומייד לאחר מכן מקבלים חוות דעת מפאנל מומחים. את הזוכה בוחר הקהל, באמצעות הצבעות SMS. את הכנס יזמו הבלוגרית אורלי יקואל והיזם אדי רזניק.

 

פאנל המומחים כולל את השנה את רוברט סקובל, אחד הבלוגרים המובילים בתחום הטכנולוגיה; היזם והמשקיע ג'ף פולבר; ירון סמיד, מייסד טק אביב;  אייל שחר, מייסד-שותף של הבלוג Go2web20; היזמת יעל אליש; אדם פישר, שותף בבסמר ונצ'רס; ורובין ווטרס, כתב בלוג הטכנולוגיה TechCrunch.

בין החברות שהציגו בכנס:

Omek Interactive -  שפיתחה טכנולוגיה שנועדה בעיקר למשחקים, לזיהוי מחוות גוף באמצעות מצלמת רשת ביתית ותרגומן לאוואטר תלת ממדי.  התוכנה נועדה גם למכשיר הטלוויזיה, ומאפשרת, למשל, לזפזפ בין ערוצים בטלוויזיה במחוות יד. החברה הוקמה על ידי בני הזוג ג'נין וגרשום קוטלירוף.

 

Zbangit - פלטפורמה לניהול כל הפעילות ברשתות חברתיות במקום אחד, המאפשרת שיתוף תמונות, מוסיקה ומסמכים על כל איש קשר - בין אם הוא מטוויטר, פייסבוק או בג'ימייל. החברה הוקמה ב-2009 על ידי עידן אפלבוים, כפיר אנקורי ונועם ברקאי, והוקמה במימון עצמי. כתבה נרחבת על החברה תוכלו למצוא כאן.

 

Bulloonz - סטארט-אפ מתחום כריית המידע, לניתוח סנטימנט במניות. האלגוריתם שפיתחה החברה מנטר ומנתח תוכן ממגוון פלטפורמות באינטרנט, כגון פורומים, אתרים מקצועיים, בלוגים וכדומה, ומעבד אותו לידי כלי עזר ויזואלי למשקיעים. החברה נוסדה ב-2008 על ידי גדי שבדרון ועומרי בראון. תוכלו לקרוא עליה עוד כאן.

 

פסקה חדשה

Fiddme - רשת חברתית סלולרית העוסקת בכל מה שקשור באוכל: מסעדות, ביקורות, טיפים שיתוף מתכונים והמלצות מבוססות מיקום. האפליקציה מתממשקת לכל הרשתות החברתיות, ומתכוונת להוסיף אלמנט ניקוד, בדומה לרשת החברתית פורסקוור. האפליקציה הוקמה על ידי יוסי תאגורי, ערן קמפף, אודי מילו ונאור סוקי.

 

SircleIt - פלטפורמה שנועדה לנצל את הרשתות החברתיות לצורך קבלת תשובות לשאלות ובעיות. המערכת, המאפשרת לחלק את האנשים לקבוצות אנשי קשר ולהפנות כל פעם שאלה לקבוצה אחרת, מתבססת על ההנחה לפיה שאלת האנשים הרלוונטיים תניב תשובות רלוונטיות. את החברה הקימו ווה פלדמן וזאבי מיקהל.

 

לעוד חדשות טכנולוגיה בבלוג "140"