בולגריה: פוליטיקאי הודח בשל התמכרות לפארמוויל

פוליטיקאי בולגרי, הודח ממועצת העיר פלובדיב, השנייה בגודלה במדינה, לאחר ש"נתפס" מספר פעמים משחק בפארמוויל במהלך דיוני התקציב

פסקה חדשה

דימיטר קרין, פוליטיקאי בולגרי, הודח ממועצת העיר פלובדיב, השנייה בגודלה במדינה, לאחר ש"נתפס" מספר פעמים משחק בפארמוויל במהלך דיוני התקציב.

פסקה חדשה

כך מדווח אתר החדשות פוקס61, המתבסס על דיווח של סוכנות ידיעות בולגרית, Novinite.com. על-פי הדיווח, לאחרונה הוזהרו קרין וחברים נוספים במועצה, כי אין לנצל את הרשת האלחוטית ומחשבי הלפטופ שסופקו לחברים לצרכי משחק. אולם, קרין לא שעה לאזהרה והמשיך לטפח את חוותו הווירטואלית, עד שהוחלט לסלקו מהמועצה.

 

קרין נקט קו הגנה מקורי, וטען כי לא היה חבר המועצה היחיד שהקדיש זמן למשחק. הוא אף הסביר, כי הגיע לרמה 40 בלבד במשחק, בעוד חברו למועצה הגיע כבר לרמה 46. כאמור, ההסבר לא התקבל על ידי החברים, שהחליטו להדיחו.

 

פארמוויל הוא המשחק החברתי הפופולארי ביותר בפייסבוק, אותו פיתחה חברת זינגה. על-פי נתוני חברת appdata, כ-67 מיליון איש משחקים במשחקי זינגה מדי יום, מתוכם יותר מ-30 מיליון בפארמוויל, 7 מיליון במלחמות מאפיה ו-5 מיליון בפט-ויל. בסך הכל, 235 מיליון משתמשים פעילים (לפחות בפעם בחודש) רשומים כיום בזינגה, לעומת 100 מיליון בספטמבר 2009.