אצל אפל אפילו העכברים מגניבים

אפל הכריזה על שלל מכשירים חדשים, ביניהם עכבר מולטי-טאץ', שיצאו לקראת עונת החגים ובמחירי הדגמים הקודמים

פסקה חדשה

לאחר ההכרזה בתחילת השבוע על דוחות רבעוניים מצוינים ועלייה במכירות, הכריזה אמש אפל על מגוון מכשירים חדשים לקראת עונת החגים וביניהם עכבר מתקדם, גרסה חדשה למחשבי מק-מיני ו-iMac ותכונות חדשות למק-בוק.

פסקה חדשה

בתחום המחשבים השולחניים, ה-iMac, החליפה אפל את גרסאות ה-20 ו-24 אינץ בגרסאות חדשות של מסכי LED בגודל-21.5 ו-27 אינץ ובתוספות מעבדי quad-core , שהתווספו לתכונות המוכרות, ביניהן הארד דיסק בנפח 500 ג'יגה עד 1 טרה לדגם היקר יותר, זיכרון פנימי של  4 ג'יגה, כרטיס וידאו של Nvidia ומקלדת ועכבר אלחוטיים. .

למסך ה-21.5 אינץ יש רזולוציה של 1080x1920 ואילו מסך ה-27 אינץ מציע רזולוציה של 1440x2560, שני המסכים בעלי זוית צפייה של 178 מעלות.

למרות שהדגמים החדשים בעלי גודל ותכונות טובות יותר מקודמיהם, מחירם הראשוני יהיה זהה למחיר הדגם הקודם - 1199$.

 

כפי שחזו השמועות, אפל לא איכזבה והשיקה גם עכבר חדש בשם Magic Mouse , המשתמש באותה טכנולוגיית מגע כמו במכשירי האייפון והאייפוד טאצ', כשכל שטחו העליון של העכבר הוא למעשה מסך מגע המגיב בהתאם. לחיצה אחת עם האצבע שוות ערך להקלקה אחת, הזזת האצבע למעלה ולמטה מגדילה ומקטינה את הנראה במסך (זום), הזזת האצבע לכל אחד מהצדדים מאפשרת לגולל את העמוד ימינה ושמאלה, לדפדף בין תמונות ומסמכים ולמעשה לתרגם את התנועה לתזוזת העכבר.

העכבר עובד על כל משטח, מתאים לימניים ולשמאליים, מתחבר למחשב באמצעות תדר ה-בלוט'וס, ומצורף חינם לגרסאות המק החדשות או נמכר בנפרד ב-69$.

 

בתחום ה- MacBook, הוציאה החברה דגם חדש שיחליף את הדגם הקיים בחנויות, אך ימכר באותו מחיר (999$).

המק'בוק החדש מכיל אמנם את אותו מעבד של גירסת ה-13 אינץ הקודמת, אך הוא בעל מסך LED, בטרייה פנימית המציעה 7 שעות שימוש רצוף ואלחוטי, משטח עכבר זכוכית ומולטי-טאצ' (כמו מסך האייפון והאייפוד טאצ') ועשוי מחומרים המעניקים לו משקל נמוך יותר עם עמידות גבוהה.

הלפ-טופ מגיע עם מעבד 2.26 ג'יגה של אינטל, 2 ג'יגה זכרון, הארד דיסק בנפח 250 ג'יגה וכרטיס מסך מתקדם של Nvidia.

 

המיני-מק הינו הגרסה הזולה יותר למחשב השולחני של אפל (יחסית ל-iMac). הגרסה החדשה של מחשבי המיני-מק מציעה מעבד מהיר יותר, זכרון גדול יותר, חסכון בחשמל ומחיר הזהה למחיר הגרסה הקודמת של מחשבי המיני-מק.

תמורת 599$ מציעה אפל את המחשב השולחני עם מעבד של 2.26 ג'יגה, 2 ג'יגה זכרון והארד דיסק בנפח 160 ג'יגה, הגרסה היקרה יותר, מציעה במחיר 799$ מעבד של 2.56 ג'יגה וזכרון פנימי והארד דיסק בנפחים כפולים, וגרסת ה-999$ מגיעה עם הארד דיסק של 1 טרה. כל  הגרסאות מצוידות בכרטיסי מסך GeForce של Nvidia ובמערכת ההפעלה החדשה Snow Leopard.

לידיעת הקוראים בארצות הברית: כל הדגמים והמכשירים החדשים, יוצעו למכירה בתקופת החגים בחנות הקרובה לביתכם...