סקר TIM: אין שינוי בפסגה

וואלה, ynet ונענע 10 שומרים על מקומם בדירוג האתרים הישראלים. ספרט 5 כובש את הטבלה בתחרות מול one

נתוני סקר TIM האחרון מחודש מאי חושפים מהפך מפתיע: בפעם הראשונה מאז הקמתו, עקף ספורט 5, אתר האינטרנט של ערוץ 5, את ONE, המתחרה העיקרי שלו. ספורט 5 קיבל 13.6% ועלה למקום ה-15, אל מול ONE שירד למקום ה- 18 עם 12.8%. הסקר נערך בקרב מדגם מייצג של 800 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה, במגזר היהודי בישראל.

בראש הטבלה אין הרבה שינויים: גוגל מוביל את החמישיה הראשונה, עם 88.7% חשיפה. פורטל וואלה, לעומתו, זכה ל-69.6% חשיפה; נענע 10 חזר למקום הרביעי עם 33.6%, לאחר שבחודש אפריל פינה את מקומו ליוטיוב, שסוגר הפעם את החמישיה הפותחת של חודש מאי.

את הרשימה סוגרים שני אתרים השייכים לרשת שוקן: מגזין הכלכלה דה מרקר, עם 10.4%, וכן אתר האינטרנט של עיתון הארץ, שנמצא במקום ה-21 עם 9.7%. על פי נתוני חברת TNS טלסקר, שמבצעת את הסקר, כל אחוז חשיפה מייצג כ-35,000 גולשים.

כמעט 50% גולשים באתרי סקס

עוד נשאלו המשתתפים בסקר לגבי הרגלי השימוש שלהם באתרי סקס, כמו גם שימוש בתוכנות סינון. 15% מקרב הנשאלים העידו על שימוש בתוכנות סינון ותוכנות לחסימת אתרים, כאשר אלו נפוצות ביותר בקרב הדתיים בהשוואה לגולשים חילוניים.

עוד עולה מהסקר, כי 46% מכלל הנשאלים הבוגרים (בני 18 ומעלה) דיווחו כי גלשו לאתרי סקס או נחשפו אליהם - 26% מתוכם בחודש האחרון בלבד. בסיווג מגדרי של הנתונים התברר כי רובם המוחלט של הגולשים הינם גברים, ואילו נשים ממעטות לפקוד אתרי סקס (5% מקרב הנשים בלבד). חתך נוסף של הנתונים התבצע בחלוקה לרווקים מול נשואים, כש-52% מהרווקים גולש באתרי סקס ואילו שיעור הגולשים לאתרים אלו בקרב הנשואים עומד על 42%.

הסקר הינו סקר תקופתי ונערך על ידי חברת TNS טלסקר.