אנג'לינה לא מדליקה

השחקנית בת ה-32 גילתה השבוע כי היא מתרחקת ממחשבים כמו אש, ולא יודעת אפילו להדליק אותם. וגם: המשחק הבא בסדרת "טומב ריידר" ייצא בסוף השנה

אכזבה. היא לא מגה האקרית. לארה קרופט, הלא היא אנג'לינה ג'ולי, כוכבת סדרת הסרטים Tomb Raider, מי שהשתמשה בכלי הנשק המשוכללים ביותר כאילו היתה גיק מתלהב ומלא חצ'קונים, גילתה השבוע כי היא "לא נוגעת במחשבים" ואפילו "מאותגרת טכנולוגית".
זו לא האישה החזקה לה ציפינו.

"כמו שבראד יודע, אני לא באמת יודעת איך להפעיל מחשב", אמרה אנג'לינה בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בסנטה ברברה, אחרי שקיבלה את פרס השחקנית הטובה על השתתפותה בסרט "בכח הלב".
על פי הדיווחים האחרונים, השחקנית תלד בקרוב את ילדם השני (הביולוגי) שלה ושל בראד.

למזלה של הכוכבת, מליוני מעריציה ברחבי העולם יודעים היטב להשתמש במחשב ומפעילים אלפי אתרי הערצה למגה סטאר הפופולרית - חלקם רשמיים יותר, וחלקם פחות. חיפוש מהיר בגוגל מגלה כי ישנם מעל ל-28 מיליון ערכים הקשורים בשמה של אנג'לינה (אז מה אם לבריטני ספירס יש כמעט 80 מיליון).

טומב ריידר חדש - בסוף השנה

ענקית המשחקים Eidos פרסמה השבוע כי המשחק הבא בסדרת המשחקים המבוססת על דמותה של לארה קרופט, Tomb Raider Underworld, יצא רק לקראת חג המולד הבא. הפיצוי: הוא יושק בשש פלטפורמות שונות במקביל.

קהל המעריצים התאכזב לשמוע על ההשקה המאוחרת. יש לקוות כי וידויה זה של ג'ולי - המזוהה עם סדרת טומב ריידר - לא ירחיק ממנה את חובבי סדרת המשחקים, וכי אלו ימשיכו לשמור לה אמונים.

אגב, בשבוע הבא, ביום האוהבים, תחגוג דמותה של לארה קרופט יום הולדת. השמועות מעריכות כי הגברת קרופט נולדה בשנת 1967 או 1968, כך שהשנה היא אמורה להיות בת כ-40 (!).