מהירות החיבור עולה

הוט השיקה חיבור במהירות 6 מגה, בזק - 8 מגה, בינתיים בניסוי בלבד

HOT ממשיכה להעלות את מהירות החיבור ללקוחותיה הפרטיים: הבוקר השיקה החברה חבילה חדשה במהירות גבוהה, בקצב הורדה של 6 מגהביט וקצב העלאה (upload) של 600 קילוביט. קצב ההעלאה המקסימלי לפני כן היה 512 קילוביט, מה שאומר שב-upload עדיין אין שינוי משמעותי.

מחיר החבילה, הגבוהה בישראל כיום, גבוה בהתאם: 129 ש"ח לחודש עבור התשתית, לפני תשלום עבור ספק האינטרנט. בחברת הכבלים צופים כי הגולשים הכבדים, משתפי הקבצים והגיימרים יצטרפו, למרות העלות הגבוהה.

עם השקת החבילה החדשה בוטלה חבילת הגלישה במהירות 750 קילוביט, שלדברי סמנכ"ל השיווק של HOT, יוסי לובטון, "אינה מתאימה עוד לצרכי הלקוח הגולש ברשת". כמו כן הוסיף, כי "כמות המכירות של חבילת ה-750 הפכה לזניחה ולמעשה צפויה להיעלם מהשוק בתוך זמן קצר".

בתגובה לצעדי HOT, שיחררה בזק הודעה לתקשורת לפיה סיימה את מבצע שידרוג מהירות ה-upload ל-650,000 לקוחות, בהתאם לגודל החבילה שלהם. מהירות החיבור המקסימלית כיום בטכנולוגיית ADSL היא 5 מגה לכלל הלקוחות, אבל במוקד השירות נמסר לנענע מחשבים כי ניסוי סגור שנערך בימים אלו מאפשר חיבור במהירות של 8 מגה, ללקוחות הנמצאים במרחקים קצרים ממרכזיות בזק בלבד.