הילארי דאף בסימס

הכוכבנית ההוליוודית זוכה לדמות משלה בסימס 2. גם הצ'יוואווה שלה, לולה, תזכה לדמות משלה ותדפוק הופעה

עכשיו יש סיבה טובה נוספת (פרט לחתלתולים וכלבלבים) לחכות ל-Pets, חבילת ההרחבה החדשה של סימס 2 - הילארי דאף, שחקנית/זמרת/כוכבנית הוליוודית, שזוכה לפופולריות בקרב מתבגרים, נשכרה על ידי EA להופיע במשחק.

דאף בת ה-19 נחשבת לאלילת נוער הודות לסרטים "ליזי מקגוויר", "בקול גדול" ומספר אלבומי פופ קלילים שהוציאה. זוהי הופעתה הראשונה במשחק המחשב האהוב עליה. "שרפתי מאות שעות בסימס", אמרה דאף והוסיפה "אני אוהבת ליצור דמויות סימס חדשות ולהוביל אותן בחיים החדשים שלהן, לעצב להם בתים וריהוט מגניב".

בסדרת המשחקים הוותיקה סימס ניתנת לשחקנים האפשרות ליצור, לעצב ולשלוט בדמויות לאורך חייהן, והם המחליטים על יחסי הדמויות וההרפתקאות שהן יעברו.

Pets, חבילת ההרחבה החדשה למשחק, מאפשרת ליצור חבר פרוותי בהתאמה אישית. כל שחקן יכול לעצב כלב או חתול משלו, לקבוע את סוג הפרווה, הגודל, צורת הגוף וגם את התכונות שמאפיינות את חיית המחמד. אותם כלבים וחתולים ידרשו גם טיפול ואילוף, כמו בחיים האמיתיים.

הילארי דאף לא לבד בסימס 2. תצטרף אליה כלבת הצ'יוואווה הקטנה שלה, לולה, שתזכה לדמות משלה. דאף סייעה בעיצובה. "לולה נרגשת מאוד מהמעמד", אמרה דאף בשם הצ'יוואווה, שמסיבות ברורות לא מסרה תגובה רשמית.

"אני אקח אותה לטיול בסנטרל פארק טאון במשחק, נשחק קצת עם הכלבים האחרים ואני אקנה לה אביזרים מגניבים", הבטיחה המזרת, שמתכוונת לתעד את החוויה בבלוג שייפתח בקרוב באתר הבית שלה.