פריצה לגוגל-בלוג

הפורץ חמד לצון וכתב שגוגל מבטלת את ניסוי הטלפונייה Click-To-Call בשיתוף עם eBay. גוגל: היה חור, תיקנו

משתמשים שגלשו לבלוג של גוגל בסוף השבוע האחרון נתקלו בפוסט תמוה למדי, שנוסח באנגלית עילגת עתירת שגיאות, לפיו גוגל החליטה לבטל את פרוייקט Click-To-Call. מסתבר שהפוסט לא נכתב על-ידי גורם רשמי בגוגל, אלא על-ידי פורץ שהצליח להיכנס לבלוג, כך מדווח TechCrunch. בינתיים הוסר הפוסט מהאתר.

Click-To-Call הוא שירות ניסויי עליו הכריזה גוגל בפברואר האחרון, שיאפשר ביצוע שיחות VOIP בהקלקה על קישורים של מפרסמים. לפי הצפי, גוגל תשלב את השירות בדפי המכירה ב-eBay, מה שיאפשר ללקוח לשוחח בטלפוניית אינטרנט חינמית עם המוכר טרם ביצוע הרכישה.

הפורץ נימק את החלטת גוגל, כביכול, להפסיק את שירות Click-To-Call מסיבות מצפוניות: "הגענו למסקנה שההסכם על שירות Clik-To-Call עם eBay הוא מונופוליסטי ויזיק לחברות קטנות", כתב. גוגל פירסמה פוסט הבהרה לפיו חור אבטחה זמני איפשר כתיבה בבלוג ללא התחברות עם שם וסיסמה. כמו כן הבהירה שניסוי Click-To-Call נמשך כסדרו.

פאדיחות בבלוג

הבלוג משמש את החברה לצרכי עידכונים שוטפים על הנעשה בגוגל ועל החידושים האחרונים, לרוב בשפה קלילה ובטון רשמי פחות מזה של ההודעות לעיתונות. הפריצה האחרונה מצטרפת לאירוע מביך נוסף שנגע בבלוג - בחודש מרץ האחרון הצליחה גוגל איכשהו למחוק לעצמה את הבלוג כולו. לבסוף הוא שוחזר בהצלחה.