גרסת בטא שנייה לפיירפוקס 2

קרן מוזילה שחררה השבוע לרשת את גרסת הבטא השנייה לדפדפן; הגרסה הסופית צפויה באוקטובר

קרן מוזילה שחררה לפני מספר ימים לרשת את גרסת בטא שנייה של הגרסה הבאה של דפדפן פיירפוקס, פיירפוקס 2. הגרסה החדשה של הדפדפן, עתידה לכלול כלי איות מובנה, יכולות חיפוש משופרות וכלי מניעת פישינג ("דייג" של פרטים אישיים). כמו כן הוכנסו שיפורים שונים במנגנון הלשוניות (Tabs).

גרסת התוכנה הנוכחית היא ככל הנראה סיום שלב הבטא של התוכנה. הגרסה הבאה תהיה כבר גרסת ה-RC, "מועמד השקה", שהיא הגרסה הכמעט סופית של התוכנה. גרסת ה-RC עתידה לצאת לרשת ב-19 לספטמבר, כאשר השקת גרסה 2.0 הסופית, צפויה באוקטובר. במקור תכננה קרן מוזילה להוציא את פיירפוקס 2 כבר החודש, אך ההשקה נדחתה מטעמי פיתוח.

אנשי מוזילה מתחרים ראש בראש עם אנשי מיקרוסופט, אשר עובדים בימים אלה על גרסה 7 החדשה של דפדפן אינטרנט אקספלורר, וגם הם לא שוקטים על השמרים. מיקרוסופט שחררה בשבוע שעבר את גרסת ה-RC הראשונה לדפדפן, אשר מתוכנן לצאת בסוף השנה.

את גרסת הבטא תוכלו להוריד כאן, ואנו מזכירים כי מדובר בגרסה ניסיונית בלבד. לפני התקנת הדפדפן חשוב לשים לב כי הגרסה החדשה למעשה מנטרלת גרסאות קודמות של פיירפוקס המותקנות במחשבכם, וחלק מהתוספים עשויים שלא להתאים לגרסת הבטא של פיירפוקס 2.