כרטיס רשת חדש לגיימרים: Killer

פותר את הבעיה שהכי מציקה לגיימרים במשחקי רשת: זמן התגובה

במשחקי פעולה ברשת פינג נמוך פירושו חיים. פינג הוא מספר טכני המייצג בחלקיקי שנייה, כמה זמן לוקח למידע מהמחשב שלכם להגיע אל השרת ובחזרה. המידע הזה בדרך כלל מכיל נתונים קריטיים כמו מתי לחצתם על ההדק והיכן אתם עומדים ביחס ליריב. לכן, גיימרים ישאפו שהמידע החשוב הזה יגיע לשרת שמנהל את המשחק כמה שיותר מהר. כל עיכוב קטן בתעבורת הנתונים ואתה יכול למצוא את עצמך על הרצפה עם כדור בראש.

אחרי עכברים לגיימרים, מקלדות לגיימרים ולוחות אם לגיימרים מגיע הדבר הבא: כרטיס רשת לגיימרים בשם Killer. "הרוצח" ידאג שבפעם הבאה שתשחקו Counter Strike או World of Warcraft ומישהו יוריד אתכם – תוכלו להאשים רק את עצמכם.

על מנת לקבל פינגים נמוכים, ישנם פתרונות קיימים כמו מסלולי גלישה מיוחדים לגיימרים, שמציעות חלק מספקיות האינטרנט, או נתבים (ראוטרים) מיוחדים לגיימרים. אבל הפיתרון של Bigfoot, היצרנים של Killer, מתמקד בנקודת המוצא - כרטיס הרשת. הכרטיס מכיל טכנולוגיה חדשנית בשם Lag & Latency Reducer, שאמורה לשפר את מהירות הפינג, ולעניק שליטה מדויקת על החיבור לאינטרנט.

ראשית, Killer נותן עדיפות לטיפול בנתוני הרשת של המשחק בו אתם משחקים. זה אומר שהנתונים של Enemy Territory, יטופלו לפני חבילות המידע של ההורדה האחרונה שלכם בביטורנט. שנית, הכרטיס מטפל בעצמו בכל משימות עיבוד הרשת ומוריד בכך עומס מהמעבד הראשי, שיתפנה לפעולות שוליות אחרות הקשורות למשחק, כמו למשל, גרפיקה. המפתחים טוענים שהכרטיס הזה מסוגל לסחוט עוד כמה פריימים לשנייה אפילו מהמחשבים החדישים ביותר.

ארכיטקטורה גמישה

התכונה הכי מגניבה של Killer, היא מה שאנשי Bigfoot מכנים "ארכיטקטורת רשת גמישה". מדובר בתכונה שמאפשרת לגיימרים לתת פקודות ישירות לכרטיס הרשת ולשנות בעצמם את נתוני החיבור. הכל למען המטרה המקודשת - להגיע לשרתים כמה חלקיקי שנייה מוקדם יותר. לבסוף, אם אתם משחקים מול חסרי פרוטה שלא רכשו את "הרוצח" ומסתפקים בכרטיס רשת רגיל, תוכלו להאט את מהירות הפינג שלכם כדי להתאים אותה לשלהם.

באתר החברה מופיעה רק אפשרות הזמנה מוקדמת, בתחומי ארה"ב וקנדה בלבד. אבל, אם יש לכם כתובת משלוח בארה"ב, תוכלו ליהנות מהחבילה המהודרת שכוללת גם חולצה ועותק של משחק הפעולה-אימה המשובח, F.E.A.R. כל זאת תמורת המחיר הזעום של 280 דולר, פחות סנט. אם לשפוט על פי תאריכי המשלוח של ההזמנות המוקדמות, הכרטיס הזה יהיה זמין בשוק בפועל בתחילת ספטמבר.