רד בול מכריזה על תחרות ישראלית למשחקי פלאש

חברת משקה האנרגיה תקיים בישראל תחרות פיתוח משחקים

אחרי שגרמו לאנשים להטיל עצמם למי הירקון בניסיון לעוף, פונה חברת רד בול לאפיקי שיווק קצת יותר יבשים. הפעם, פונה החברה אל קהל קצת פחות בלייני ועורכת בארץ תחרות פיתוח משחקי פלאש תחת השם RedBull Game Master. התחרות פתוחה לכל גולש, שרשאי להגיש גם יותר ממשחק אחד לתחרות. השיפוט ייעשה ברובו (60%) על ידי צוות שופטים והשאר – על פי בחירת הגולשים.

על מי שמעוניין להשתתף, להעלות קובץ פלאש אחד, בגודל של לא יותר ממגהבייט בודד. הרזולוציה צריכה להיות ברוחב של 520 פיקסלים וגובה של 390 פיקסלים ומשך המשחק הממוצע צריך לעמוד על 10 דקות. בתוך אותו המגהבייט צריכים להיכלל סרטון פתיחה, מסך אפשרויות, מסך עזרה והדרכה, מסך סיום הכולל קרדיטים, ומוסיקה מקורית.

בלי אלימות

התחרות מטילה הגבלות מסויימות, הן מבחינת התוכן והן מבחינה משפטית על המשתתפים. להלן ציטוט ישיר מאתר האינטרנט של התחרות: " ניתן לפתח כל סוג משחק, על פי בחירתו ואהבתו האישית של כל יוצר. עם זאת, לא יתקבלו משחקי מלחמה, משחקים אלימים באופיים, משחקי יריות או משחקים שבהם נעשה שימוש לא מכובד במותג רד-בול". מה כן? עורכי התחרות ממליצים לבסס את המשחק על אחד מאירועי הספורט האתגרי שמקיימת החברה.

בנוסף, מופיע באתר כתב התחייבות משפטית דרקוני למדי המנוסח בשפת עורכי דין פתלתלה. על פי אותו מסמך, למשל, כל זכויות היוצרים על המשחקים שפיתחו הגולשים יעברו לנציגת רד בול בישראל.

צוות השופטים יכלול את דורון ניר, לשעבר עורך אתר המשחקים Vgames שגם מנהל את התחרות. כמו כן תמצאו שם את איתן דרורי, מנהל מחלקת המולטימדיה בישפאר (נציגת Sony בארץ) והחזאי דני רופ המוצג כ"חובב משחקי מחשב ידוע".

בין הפרסים שיחולקו קונסולות PSP, ציוד נלווה וכסף מזומן. ההרשמה לתחרות תיפתח ב-1 באוגוסט.