בעקבות המצב בצפון: שיחות לחו"ל בחינם

בעקבות המתיחות הבטחונית: שיחות, הודעות טקסט ושידורי דור שלישי בסלולר בחינם לתושבי הצפון

בזק בינלאומי ופלאפון החברות בקבוצת בזק, וחברת אורנג', רוכבות על גל האהדה לתושבי הצפון בעקבות המצב הבטחוני. שתי החברות יעניקו לתושבי הצפון הטבות שונות במהלך השבוע הקרוב.

חברת בזק בינלאומי תאפשר לתושבים באזור הצפון להתקשר חינם לכל יעד בעולם במהלך סוף השבוע הקרוב. שיחות החינם יתאפשרו מטלפונים נייחים באיזור חיוג 04 אל טלפונים נייחים בחו"ל, החל מיום חמישי 13 ביולי בחצות ועד שבת, 15 ביולי, בחצות. כדי ליהנות מהשיחות חינם יש לחייג את קידומת 014 ואין צורך בהרשמה.

הודעות טקסט וחדשות בחינם

חברת פלאפון הודיעה אף היא על הטבות ללקוחות החברה המתגוררים בצפון. אלה יוכלו לשלוח הודעות SMS בחינם לאורך השבוע הקרוב. לקוחות המתגוררים ביישובים בהם מוענקת ההטבה יקבלו הערב הודעת SMS על פתיחת השירות עבורם. ההטבה דורשת רישום, ועל מנת ליהנות ממנה, יש לשלוח את המילה "צפון" בהודעת SMS אל המספר 333.

חברת אורנג' הודיעה כי תעניק הנחה של 50 אחוזים במשלוח הודעות טקסט לכל הנמצאים באזורי המתיחות בצפון ובדרום במהלך סוף השבוע. ההטבה תחל ביום שישי בשעה 6 בבוקר ותסתיים בשבת בחצות. לבירור הישובים המשתתפים, יש לפנות לשירות הלקוחות של החברה בטלפון 054*. הרשימה תופיע בהמשך הערב גם באתר האינטרנט של החברה.

בנוסף, תאפשר פלאפון ללקוחות החברה בעלי מכשירי דור שלישי לצפות חינם בתכני החדשות של ערוץ 2. לקוחות החברה יקבלו גם עדכוני SMS על המתרחש בצפון ויוכלו לצפות בתכני החדשות של CNN ו-RTVI ללא תשלום.