חדש: דפדפן מיוחד לאוהבי הפורנו

Heatseek הוא דפדפן חדש שמתמקד בקהל איכותי: חובבי הפורנו

לתוכנות המתאפיינות בשימוש רב יש לעיתים נטייה להפוך למשהו שהוא מעבר לסתם תוכנה ולגרום לבעליהן לפתח כלפיהן רגשות עזים. זה קורה עם מערכות הפעלה, מעבדי תמלילים ואפילו עם נגני מדיה. בתחום הדפדפנים, ידועה למשל החיבה שרוחשים משתמשי הפיירפוקס כלפי השועל שלהם. בישראל יש אף שמכנים אותו בכינוי הידידותי "שואש".

השבוע הושקה גירסת בטא ראשונה של פיירפוקס 2 לו מחכים המעריצים בכיליון עיניים. עם זאת, כך נראה, דפדפן אחר הוא זה שיגנוב את ההצגה. קוראים לו Heatseek, והוא הושק השבוע בהשקה שקטה. יחודו של Heatseek, המבוסס על אינטרנט אקספלורר, שהוא נבנה במיוחד במחשבה על צרכני הפורנו. ההשקה השקטה, כך נראה, לא תשאר שקטה עוד הרבה זמן.

אתר Techcrunch מדווח כי Heatseek דואג לצרכני פורנו מכל היבט אפשרי. בתחום האבטחה, נדרשת סיסמה כדי להפעילו והקבצים שהמשתמשים בו שומרים במחשב מוצפנים כך שלא ניתן לפתוח אותם באמצעים אחרים. יוצרי התוכנה השתדלו לנטרל "הסחות דעת" כמו חלונות קופצים, וירוסים ותוכנות ריגול האופייניות לאתרים מסוג זה והוסיפו גם "כפתור פאניקה" שסוגר את התוכנה במהירות במקרה שהאדם הלא נכון עובר בסביבה. יוצרי הדפדפן מבטיחים כי הדפדפן עצמו נקי מתוכנות ריגול.

נוחות לצרכני העירום

הדפדפן הכחול דואג למשתמשיו כבר בשלב ההתקנה, בו הוא מציע להם לבחור כיצד יראה איקון התוכנה בתפריט ההתחל. האם הוא יראה כמו כוכב צהוב תמים או שמא יוסווה תחת איקון אחר שאף אחד (עדיין) לא מסוגל לזהות? כמו כן הם יכולים לבחור כיצד יוצג שם התוכנה בפועל, על גבי הדסקטופ, כדי למנוע את אפקט על-ראש-הגנב-בוער-הפורנו.

Heatseek חושב לאורך כל הדרך על הנוחות של צרכני העירום. באמצעות הדפדפן ניתן להוריד סרטונים ותמונות בהקשת עכבר בודדת, בלי לעבור דרך חלון השמירה המוכר. התוכנה גם מכילה "רשימות נגינה" של פורנו שניתן ליצור באמצעות גרירה פשוטה. בעזרת הדפדפן תוכלו לנהל את אוסף הפורנו שלכם בקלות - לסדר ברצף אחד את כל התמונות של ג'נה ג'יימסון או לצפות בכל סדרת "נערות בית ספר פרועות" 1-4, סרט אחר סרט. יוצרי התוכנה אפילו הכניסו רשימת מועדפים לווידאו, שבאמצעותה תוכלו לקפוץ ישירות אל סצינה מסויימת בתוך הסרטון. משתמשים שכבר הספיקו לטפח אוסף פורנו קיים יוכלו לייבא אותו לתוך Heatseek ולהצפינו במהלך תהליך ההתקנה.

הדפדפן מופץ בשתי גרסאות, חינמית וגרסת פרמיום. גרסת הפרמיום מאפשרת לקבוע דף בית וליצא את הקבצים המוצפנים הנשמרים באמצעות Heatseek אל מחוץ לתוכנה, לשימוש חופשי. היא מעניקה לכם גם שימוש ושדרוגים בלתי מוגבלים לתוכנה וגם תמיכה טכנית. לאלה שירכשו את גרסת הפרמיום מובטח גם "תוכן מיוחד".

יוצריו של הלהיט הפוטנציאלי מנסים להישאר אנונימיים מסיבות מובנות, אולם לפחות אחד מבעלי המניות של Heatseek מוכר. זהו רוב לורד, המייסד של Songbird, דפדפן המדיה מבוסס הפיירפוקס.