שיחות תמורת פרסומות

משתמשי הסלולר של וירג'ין יוכלו להרוויח זמן אוויר בתמורה לצפייה בפרסומות

חברת הסלולר וירג'ין ארה"ב עומדת להשיק מסלול שיחות שיאפשר לאנשים להרוויח דקת אוויר על ידי צפייה בפרסומות על גבי המחשב או על ידי הסכמה לקבל הודעות SMS ולענות על שאלות. דיווח של הניו יורק טיימס.

המסלול שקיבל את השם SugarMama, אמור להיות מושק ב-14 ביוני והוא יהיה שירות הסלולר ממומן הפרסומות הראשון בארה"ב. מיקרוסופט ופפסי הן שתיים מהמפרסמות הראשונות שיפרסמו בשירות.

משתמשים שישתמשו בתוכנית יוכלו לצבור דקת אוויר אחת על כל שלושים שניות פרסום שהן ייחשפו אליהן, אך אליה וקוץ בה: המשתמשים יוכלו לצבור מקסימום של 75 דקות אוויר חינם בחודש.

משתמש סלולר אמריקאי ממוצע צורך 700 דקות אוויר בחודש, מה שאומר שלעבוד בצפייה יזומה בפרסומות בשביל לקבל כעשרה אחוזים מזמן האוויר שלך בחינם, היא כנראה לא ממש עסקת המאה.

חברת הסלולר Xero הודיעה גם היא לאחרונה על כוונתה להתחיל להפיץ לקראת סוף השנה טלפונים סלולרים בחינם בתמורה לצפייה בפרסומות טלוויזיה. כל זה טוב ונחמד, אולם אם חברות הסלולר רוצות למצוא את נוסחת הזהב שתאפשר להם למקסם את רווחיהם מפרסומות, הם צריכים למצוא כיצד לתת ללקוחותיהם ערך מוסף משמעותי יותר תמורת הצפייה בפרסומות כגון: משחקים חינם תמורת פרסומות, אפשרות משלוח הודעות טקסט בחינם ועוד.