ניו-זילנד לא למכירה

גבר אוסטרלי שחזר לא מרוצה מחופשה בניו-זילנד החליט למכור אותה ב-eBay

גבר אוסטרלי, שכנראה החום וסטייקים מבשר קנגורו השפיעו עליו קצת יותר מדי, החליט למכור את ניו-זילנד במכירה פומבית באתר האוסטרלי של eBay. המחיר ההתחלתי אותו ביקש המוכר עמד על סנט אוסטרלי אחד. בשלב שבו הנהלת eBay כבר הספיקה לעלות על הבדיחה וניגשה להסיר אותה, עמד מחירה של ניו-זילנד על 3,000 דולרים אוסטרלים בלבד (כ-10,000 ש"ח).

המוכר, תושב בריזבן שסירב להזדהות, אמר כי הוא ביקר באוקלנד (העיר הגדולה בניו-זילנד) וחשב שהיא ממש לא מציאה. בתיאור המכירה הופיעה תלונה של המוכר על הזכייה של ניו-זילנד בגביע אמריקה (תחרות יאכטות יוקרתית) ועל כך שמזג האוויר במקום רגיל למדי.

דניאל פיילר, דובר eBay אוסטרליה, מסר כי המכירה הוסרה מכיוון שזה די ברור שניו-זילנד לא עומדת למכירה. "אנחנו מתעסקים לרוב בכלי בית, ומדי פעם יש מכירות מוזרות. אנחנו בודקים את המכירות הללו ואם הן בסדר, אנחנו משאירים אותן במקום. אם מדובר בפריטים שלא ניתן למכור אותם, המכירות מוסרות".

אבל מסתבר שלא כולם לקחו את הבדיחה הזו ברוח טובה. שר החוץ הניו-זילנדי, וינסטון פיטרס, אמר בראיון לטלוויזיה הניו-זילנדית: "אני לא חושב שזה מצחיק. אני חושב שטיפשויות אבסורדיות מסוג זה מקומן בצהובונים".