עדכון ללייב מסנג'ר

מיקרוסופט שיחררה עדכון נוסף לתוכנת המסרים החדשה שלה. השינוי העיקרי: עיצוב חדש

משתמשים אשר השיגו בדרך זו או אחרת גישה ל- Windows Live Messenger הידוע גם בכינויו "מסנג'ר 8" (המצוי עדיין בשלבי בטא סגורים), הבחינו במהלך היממה האחרונה כי מנגנון העדכון האוטומטי של התוכנה מתריע על הימצאות גירסה חדשה באתר מיקרוסופט (8.0.0566). הורדה זריזה של העדכון, התקנתו והפעלה מחודשת של התוכנה גילתה כי המסנג'ר שינה את עורו, או יותר נכון - הזדקן מעט.

חלון הכניסה (Log-In) של המסנג'ר נותר כפי שהיה, אך בהבדל אחד בולט: צבע ברירת המחדל השתנה מכתום צעקני לקרם רכרוכי (אך גם זה ניתן לשינוי). לאחר ביצוע הכניסה ניתן היה להבחין שרשימת אנשי הקשר התבגרה אף היא, וכעת היא משדרת את הרצינות שככל הנראה נעלמה ממנה בגירסת הבטא הראשונה. למשל, אותה "שורה קופצת" שצצה עם העברת סמן העכבר מעל איש קשר ברשימה, נעלמה כליל. כעת, ניתן לבחור בין תצורה קלאסית בה כל אנשי הקשר ברשימה נראים אותו הדבר (לוגו המסנג'ר הקלאסי), או תצורה המכילה "פרטים" אודות אנשי הקשר: תמונתם האישית וכתובות המייל שלהם.

ממשק הוספת אנשי קשר חדשים, המשמש גם לעריכת פרטיהם של אנשי קשר קיימים, השתנה. כעת הוא נראה צנוע וסולידי לעומת מבוך המשבצות הריקות שהוצג בגירסה הראשונה. לשונית הקיצורים (Tabs) שאינה מופיעה כברירת מחדל התמזגה עם רשימת אנשי הקשר, והיא אינה בולטת עוד מחוצה לו.

שינוי, או יותר נכון חידוש בעדכון הנוכחי, הוא האפשרות לערוך חיפוש (באמצעות המנוע של MSN) ישירות מתוך חלון השיחה. כפתור חדש ("Search") שמופיע בסמוך ללחצן שליחת ההודעות, מאפשר לערוך חיפוש באנגלית בלבד (בשלב זה), ולקבל תוצאות בודדות בתוך החלון עצמו, אותן גם שותפכם לשיחה יכול לראות (אלא אם קיימת אי-תאימות בין הגירסאות שלכם).

ניתן להוריד את העדכון גם ללא מנגנון העדכונים האוטומטי של המסנג'ר (מתוך אתר מיקרוסופט), אך שימו לב כי עדיין מדובר בגירסת בטא הסגורה למשתמשים מורשים בלבד.