הלילה: השקת ה- Xbox 360

התורים כבר מתחילים להשתרך מחוץ להאנגר במדבר מוהבי, שם תשיק מיקרוסופט את קונסולת המשחקים Xbox 360

הלילה בחצות שעון ארה"ב מיקרוסופט פותחת במלחמה. בהאנגר השייך לחייל האוויר האמריקאי, באירוע ששמו Zero Hour ("שעת השין") ולקולם של תופי מלחמה (ראו וידאו), תשיק החברה את ה- Xbox 360.

בכך תהיה מיקרוסופט הראשונה מבין שלוש היצרניות שמתכוונות להוציא לשוק בקרוב את קונסולות דור העתיד. סוני מתכננת להוציא לשוק את ה- Playstation 3 רק באפריל וגם נינטנדו מתכוונת לשחרר את הקונסולה המכונה בשם הקוד Revolotion מתישהו ב- 2006.

כצפוי, התורים של הגיימרים שמחכים להכנס למתחם האירוע במדבר מוהבי בקליפורניה כבר מתחילים להשתרך. בפנים מחכות להם עמדות שיתנו להם הזדמנות ראשונה להניח את ידיהם על הקונסולה הנחשקת.

מחר תתחיל המכירה המסודרת של הקונסולה ברחבי ארה"ב. מחירה יעלה 299$ לגרסה הרזה, נטולת השלטים האלחוטיים והדיסק הקשיח ו-399$ לגרסה המלאה המיועדת לגיימרים כבדים. בכך תהיה ה- Xbox 360 הקונסולה המיינסטרימית היקרה ביותר בהסטוריה.

האירופאים יוכלו לקנות את הקונסולה ב-2 בדצמבר והיפנים זמן קצר אחר כך. נכון לעכשיו לא צפוי להיות יבוא רשמי של הקונסולה מטעם מיקרוסופט, אולם כמו ב- Xbox הראשון לה, חברות שונות צפויות ליבא אותה באופן עצמאי.

האירוע יתחיל בשעה 7:00 שעון ישראל וניתן יהיה לצפות בו בין היתר גם בערוץ GameOne שבלווין. בנתיים ניתן לצפות במספר צילומים מהכנות האירוע:

צילומים: John Porcaro