התינוק של בריטני דלף לרשת

לאחר שהתחרטה והחליטה שהיא אינה מעוניינת לחשוף את תמונותיו של בייבי ספירס, נחרדה בריטני לגלות שהתינוק המפורסם מככב באינטרנט

ניסיונותיה של בריטני ספירס לשמור על פרטיותו של צאצאה הרך, שון פרסטון ספירס פדרליין, כשלו, לאחר שתמונות אינטימיות של ההורים הגאים ושל התינוק המיוחס דלפו לרשת.

התכנון המקורי דווקא כלל את פרסום התמונות תמורת סכום כסף לא מבוטל. מגזין הבידור People רכש מבריטני את הזכויות עליהן תמורת מיליוני דולרים והיה אמור לפרסם אותן בגיליון הקרוב. אולם לאחר הסיכום הראשוני עם המגזין, התחרטה בריטני והחליטה לבטל את החוזה ולגנוז את התמונות. לפי דיווח הוושינגטון פוסט בריטני "התחילה להשתגע" ובכתה על כך שהיא "מוכרת את התינוק שלה" ולכן החליטה שהיא אינה מעוניינת להפיץ את התמונות.

אולם לשמחת המעריצים, ולאכזבתה של בריטני, מצאו התמונות את דרכן לאתרי האינטרנט השונים, ובכך הפסידה בריטני לא רק את הפרטיות אלא גם את מליוני הדולרים שהיתה יכולה לקבל עבורן לו עמדה בחוזה.

אתר המעריצים TangibleBrit.com פרסם שש תמונות מוקטנות בעלות רזולוציה גרועה, בהן רואים את בריטני וקווין מחויכים, אוחזים בעולל שחור שיער. התמונות פורסמו במהרה גם באתרי מעריצים אחרים.

כל הסיפור הזה כמובן לא מצא חן בעיני נציגיה של הגברת ספירס. הלייבל Jive Records, בו חתומה בריטני, נזעק והודיע כי מדובר בתמונות גנובות ודרש להסירן מידית. "כל מי שיפרסם, ימכור או ינצל בדרך אחרת את התמונות הללו, יהיה נתון בסכנת תביעה על הפרת זכויות יוצרים וחדירה לפרטיות".

האתר הראשון שפרסם את התמונות נסגר מיידית והשאיר אחריו רק הודעת התנצלות: "התמונות הגיעו אלי באימייל בו היה כתוב כי הן עתידות להתפרסם בגליון הקרוב של מגזין פיפל. לא גנבתי את התמונות ואין לי קשר לגניבתן. איני יודע מי שלח לי את התמונות אולם אני בטוח שהוא/היא יודעים כי עשו דבר רע". עוד הוסיף מפעיל האתר, המכונה "מאט" שהוא "דאג להשמדת התמונות" וכי הוא פנה לאתרים אחרים שפרסמו אותן בעקבותיו וביקש מהם להסיר אותם מהרשת במהירות האפשרית.

אולם באינטרנט, כמו באינטרנט, ברגע שדבר מה נחשף, אין עוד דרך להעלים אותו או להסתירו. למרות שאתרי המעריצים הגדולים הסירו את התמונות ואף פרסמו הודעות התנצלות, בלוגים ואתרים פרטים רבים אחרים, עדיין מאכסנים אצלם את שש התמונות יקרות הערך. אנחנו, מסיבות מובנות, לא נצרף כאן את התמונות, אבל אנחנו סומכים עליכם כי תדעו למצוא אותן בעצמכם.