גוגל השיקה קורא RSS מקוון

גירסת הבטא (כמובן) של Google Reader היא אמנם לא השירות הכי חדשני אבל יש לה כמה תוספות שמבטיחות שירות מנצח

במסגרת כנס העוסק בתרבות הדיגיטלית, הכריזה גוגל על השקת גירסת הבטא של Google Reader, קורא RSS מקוון. כמו שירותים דומים אחרים הקיימים כבר ברשת, השירות מאפשר לגולשים להירשם למזיני RSS של בלוגים ושל אתרי חדשות ולקבל את כל העדכונים במקום אחד ללא צורך להוריד לשם כך תוכנה יעודית.

בנוסף, גוגל מנצלת את המשאבים הקיימים ברשותה, בכדי לשלב בקורא מנוע חיפוש וכן אופציה לסידור הפוסטים על פי רלוונטיות, נוסף לסידור על פי תאריך. ניתן גם להוסיף תוויות (Labels) לפוסטים ולבלוגים ולסמן בכוכבים פוסטים מעניינים במיוחד.

מעבר לכך, קיים בשירות גם פי'צר המאפשר לשלוח פוסטים באמצעות ה-Gmail או להעלות אותם לבלוג, אולם לפי בדיקת "חיים ברשת", נכון לעכשיו, הפיצ'ר לא ממש עובד. ככלל, נראה שהשירות עדיין לא מבושל מספיק ויש בו יותר מידי באגים, אפילו יחסית לגרסת בטא. מצד שני, הממשק של הקורא הוא אסתטי ונוח למדי ועושה שימוש בטכנולוגיות תכנותיות מתקדמות.

"הקורא הינו עוד חלק במסגרת מאמציה של גוגל לשלב את הפונציונאליות של גוגל עם תכני אינטרנט מותאמים אישית, במטרה להפוך את המידע ליותר רלוונטי ויעיל עבור המשתמשים", אמרה החברה בהודעה לעיתונות.

לתשומת לבכם: כדי ליהנות מן השירות עליהם להיות בעלי חשבון בגוגל או בעלי תיבת ג'ימייל.