צרות בממלכת הארוטיקה

קבוצת בחורות שדגמנו באימפריית הפורנו Suicide Girls יוצאות נגד המעסיקים לשעבר

אחד מאתרי הפורנו הרך היותר פופולריים ברשת ה-Suicide Girls, אתר פורנו אלטרנטיבי בו מככבות דוגמניות גותיות עמוסות קעקועים ופירסינג. אחד הדברים שהאתר תמיד התגאה בהם היא העובדה כי הוא מנוהל על ידי נשים, עבור נשים, אולם עכשיו טוענת קבוצת דוגמניות שעבדו שם כי לא כך הם פני הדברים וכי לא הכל ורוד בממלכת הפורנו.

אתר wired מדווח כי קבוצה של כשלושים דוגמניות שעבדו באתר עד לאחרונה, התפטרו בזעם מהאתר וחלקן החל להפיץ ברחבי הבלוגספירה האשמות הנוגעות לחברה המפעילה את האתר, על פיהן מאחוריה החזות המגניבה מסתתר עולם שלם של ניצול ושליטה גברית.

לחברה המפעילה את האתר יצא שם חתרני כמעט, בתור אתר פורנו אלטרנטיבי שלא פועל על פי המודלים הגבריים הרגילים, ואפילו ארגונים פמיניסטיים פרגנו לה.

אולם חלק מהדוגמניות שפרשו בשבועות האחרונים מתלוננות עתה כי למעשה החברה נשלטת ללא עוררין על ידי גבר, שון שול, אחד ממייסדי האתר. הן מאשימות אותו במתן יחס גרוע לדוגמניות ובמוסר תשלומים גרוע.

בראיון ל-wired הגיבה missy, אחת ממייסדות החברה, כי "ההאשמות הנוכחיות קצת מרגיזות. אנו סבורים כי מהר מאוד הן יתגלו כבלתי מבוססות. רוב האנשים במשרדי החברה הן נשים, ושון עובד עם נשים כל יום".