כשסיוט הופך לאגדה: הציע נישואין לאישה שהציל את חייה

הצעת הנישואין שכובשת את הרשת: פרמדיק מציע נישואין לבחירת ליבו, אשר אותה הכיר כשהציל את חייה לאחר שנדקרה 32 פעמים. צפו בסוף הטוב למה שהתחיל כטרגדיה

הצעת הנישואין של קמרון היל ומליסה דוהם
הצעת הנישואין של קמרון היל ומליסה דוהם | צילום: פייסבוק טמפה בי רייס

בארה"ב כבר רגילים לראות הצעות נישואין על מגרשי בייסבול, אך הפעם ההצעה הזו הייתה שונה. כשקמרון היל כרע על ברך אחת והציע נישואין לחברתו מזה שלוש שנים מליסה דוהם - לא נותרה עין אחת יבשה באצטדיון. מאחורי החזית המאושרת מלאת החיוכים והשמחה שהזוג הצעיר הפגין, רבץ לו ארוע קשה ואפל בעברם. ארוע אשר היה זה שגם חיבר אותם יחדיו.

 

רוצים לקבל את כל חדשות הדיגיטל והדברים הכי ויראליים ברשת? עשו לנו לייק בפייסבוק

 

כשמליסה דוהם,23, הותקפה על ידי האקס שלה ב-2012 היא לא חשבה שהיא תצא מזה בחיים. דוהם נדקרה לא פחות מ-32 פעמים בכל חלקי גופה, על יד מי שהיה אז בן זוגה.  רוברט לי בארטון ג'וניור, בן זוגה לשעבר, ניסה לרצוח את בת זוגתו  באמצעות שני סכינים, לאחר שזן ביקשה להפרד ממנו. בארטון ג'וניור יושב כעת מאחורי סורג ובריח ומרצה עונש על נסיון הרצח המחריד הזה. דוהם סבלה כאמור מפציעות קשות בכל חלקי גופה אשר בעקבותיהן ליבה הפסיק לפעום לא פחות מארבע פעמים. והיא נאלצה לקבל יותר מ-12 מנות דם.

 

הצעת הנישואין של קמרון היל ומליסה דוהם
הצעת הנישואין של קמרון היל ומליסה דוהם | צילום: פייסבוק צילום מסך

קמרון היל, כיום בן 40, היה הפרמדיק שהגיע ראשון לזירה. ביחד עם כבאים וחובשים אחרים הוא נלחם על חייה והציל אותה למעשה ממוות בטוח. היל סיפר שהמראה של מליסה ספוגת הדם היה המראה הקשה ביותר שנחשף אליו במהלך 17 שנות עבודתו כמגיש עזרה ראשונה: "אפילו לא ידעתי שצבע שערה הוא בלונדיני מרוב שהייתה מכוסה בדם" סיפר היל. "אבל משהו בתוכי ידע שהיא תשרוד, שהיא תעבור את זה".

 

הצעת הנישואין של קמרון היל ומליסה דוהם
הצעת הנישואין של קמרון היל ומליסה דוהם | צילום: פייסבוק

דוהם אושפזה בבית חולים לפרק זמן של למעלה משלושה שבועות, שבמהלכם אף סבלה משבץ, שהותיר את פניה משותקים בחלקם בצידם השמאלי. לאחר שיקומה, החלה להעביר הרצאות ולספר את סיפורה כשהיא מזהירה אחרות ומשתפת אותן במה שעברה. תוך כדי כל זה, היא הייתה נחושה למצוא את כל מי שהציל אותה ורצתה להודות להם באופן אישי.

 

הצעת הנישואין של קמרון היל ומליסה דוהם
הצעת הנישואין של קמרון היל ומליסה דוהם | צילום: פייסבוק

באחת ההרצאות האלו, הפתיע אותה צוות הפרמדיקים שהציל אותה וזו למעשה הייתה הפעם הראשונה שפגשה את קמרון. שניהם מספרים שמאותו הרגע, נוצר בינהם חיבור ריגשי, ולאחר כמה מפגשים נוספים- הם ידעו שמדובר במשהו אחר, משהו מיוחד.

 

הצעת הנישואין של קמרון היל ומליסה דוהם
הצעת הנישואין של קמרון היל ומליסה דוהם | צילום: פייסבוק טמפה בי רייס

דוהם אומרת שכיום, קשה לה להביט אחורה ולהסתכל על מה שארע באותו הלילה כאסון, שהרי בלעדי מאורעות הלילה ההוא דרכיה ודרכו של קמרון לעולם לא היו מצטלבות. היא מסכמת את שעברה במשפט מעורר השראה: "אם אתם מאמינים שיש טוב בעולם, אתם תמצאו אותו לבסוף" מזל טוב לזוג המאושר!

 

עדכון: מצורף סרטון קצר ובו מליסה מספרת על שארע באותו לילה מחריד ששינה את חייה: