הישראלי היפה: כוכב הילדים קורא לכם לבוא לשמח ילד בן 6!

תושבי ראשל"צ והסביבה? ילד קטן צריך אתכם. כוכב הילדים צ'קולולו העלה פוסט מרגש לפני כמה שעות ובו הוא קורא לכולם להגיע ולהשתתף ביום ההולדת של ילד קטן בן 6 שמעולם לא חגגו לא יום הולדת.

צ'קולול
צ'קולול | צילום: צ'קולולו
תושבי ראשל"צ והסביבה? ילד קטן צריך אתכם. כוכב הילדים צ'יקולולו העלה פוסט מרגש לפני כמה שעות ובו הוא קורא לכולם להגיע ולהשתתף ביום ההולדת של ילד קטן בן  6 שמעולם לא חגגו לו יום הולדת.
רוצים לקבל את כל חדשות הדיגיטל והדברים הכי ויראליים ברשת? עשו לנו לייק בפייסבוק

וזה תוכן הפוסט שהעלה צ'יקולולו :
לקרוא לשתף ולפתוח את הלב
כל ילד רוצה יום הולדת
לקבל מתנות , לשמוח עם החברים
אבל יש ילד שפגשתי מספר פעמים בימי הולדת שפשוט מגיע לכל יום הולדת ובכול פעם אומר לי צ׳יקולולו מתי תעשה גם לי יום הולדת, הרגש לא נתן לי מנוח ומבדיקה קצרה הבנתי את רצונו של הילד. 
הילד הוא ילד מקסים בן יחיד להורים גרושים. אמא במצב נכות קשה מאוד לאחר תאונת דרכים קשה עם פגיעה בגזע המוח והמצב הכלכלי בבית קשה
חייבים לשמח את הילד הזה, ביום שני 23/3 נקיים את האירוע בראשון לציון במקום שנתרם ע״ י המרכז הקהילתי אני ישמח אותו בענק אם גם אתם רוצים לתרום מתנות עוגה ממתקים וכל מה שילד צריך ליום הולדת תבוא עליכם הברכה
צרו קשר איתי, בבקשה לשתף"

 

למי שרוצה ויכול להגיע, יום ההולדת יערך היום(ב) במרכז קהילתי נווה חוף רחוב חיל השיריון 6 ראשון לציון בשעה 17:30. מה אתם אומרים? תגיעו לשמחו לשמוח בשמחתו של ילד בן 6?

 

 

לכתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:
הכלבים הכי מכוערים בעולם
תוך שלושה חודשים: רכבים ללא נהג בכבישי ארה"ב