טוויוטר חוגגת תשע! בואו לראות את רגעי השיא

מי היה מאמין, הרשת החברתית עם הציפור הכחולה כבר בת תשע! לכבוד המאורע הכינו בחברה סרטון יום הולדת מתוק במיוחד ובנוסף יצאנו לבדוק: מהם עשרת הציוצים הכי חשובים?

הציפור הכחולה של טוויטר
הציפור הכחולה של טוויטר | צילום: Public Domain

הציפור הכחולה כבר בת תשע! מזל טוב לטוויטר- רשת המיקרו בלוג החברתית חוגגת תשע ולכבוד האירוע העלו שם סרטון יום הולדת מיוחד. בסרטון החמוד נראים ילדים בני תשע עונים על השאלה "מה הם הכי אוהבים בלהיות בני תשע".

 

רוצים לקבל את כל חדשות הדיגיטל והדברים הכי ויראליים ברשת? עשו לנו לייק בפייסבוק

 

לרגל יום ההולדת של טוויטר יצאנו לבדוק, מהם עשרת הציוצים הכי משמעותיים בתולדותיה. להלן התוצאות:

 

 

1. מייסד טוויטר, ג'ק דורסי מצייץ ציוץ ראשון, בתקופה שהרשת עוד נקראה Twttr:

 

 

2. כריס מסינה, אחד המשתמשים הראשונים ברשת מציע לראשונה שימוש ב"האשטאגס" # כדי לתייג פוסט, תגובה, תמונה או ציוץ כחלק מנושא מסוים:

3. כשהרובוט החללי הממונע של נאס"א גילה קרח על מאדים בשנת 2008, בסוכנות השתמשו בטוויטר כדי לבשר את הבשורה לשאר האנושות:

4. ב-15 בינואר 2009, מטוס נוסעים של חברת US Airways מתרסק אל תוך מימי נהר ההאדסון בניו-יורק. משתמשת טוויטר בשם ג'אניס, מצלמת תמונה (שמאז הפכה איקונית) מזירת האירוע בטרם מישהו מצוותי החדשות מגיע לזירה.

5. האם הם התחתנו? כן או לא? בית קלרנס, משכנו של הנסיך וויליאם שם קץ לשמועות כשפרסם סופית בנובמבר 2010 כדי להכריז בטוויטר על אירוסיהם הקרבים של הנסיך וקייט מידלטון:

 

 

6. סוהיב אטאר, מהנדס תוכנה עצמאי שהיה בחופשה עם הלפטופ,  דיווח בטוויטר בשידור חי על מסוקים בגובה נמוך מעל אבוטאבאד - ולמעשה דיווח מהשטח על הפשיטה על ביתו של אוסאמה בין לאדן.

7. ברק אובמה מודיע לעולם "עוד ארבע שנים" לאחר שנבחר לכהונה נוספת בנובמבר 2012

8. עיתון הבוסטון גלוב היה אחד מאתרי החדשות הראשונים אשר פרצו עם סיפור הפיגוע בבוסטון. טוויטר הפך לכלי מהיר לאיסוף ופרסום מידע ברשת :

9. אלן דג'נרס הפכה את טקס האוסקר 2014 לויראלי עם תמונה אחת עתירת כוכבים ששברה את שיא השיתוף בטוויטר, שהיה שייך עד אז לברק אובמה.

 

10. אלפי אנשים ניצלו את טוויטר בינואר השנה ככלי להבעת סולידריות עם הרוגי הטבח במערכת המגזין הצרפתי צ'רלי הבדו. שעות ספורות לאחר פיגועי הטרור ששטפו את פרזי וכבר לא ניתן היה להמלט מהתמונה השחורה עם הכיתוב הלבן וההאשטג #JeSuisCharlie

 

לכתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:
קול קורא: מוצאים את הישראלי היפה!
מה הופך גבר למושך? היופי הגברי מסביב לעולם. צפו