קול קורא: מוצאים את הישראלי היפה!

לא נמאס לכם כבר לשמוע על הישראלי המכוער? על הקללות, על הדחיפות, האם ככה אנחנו באמת נראים? אנחנו בנענע10 אונליין מאמינים שאפשר אחרת, ולכן אנו מכריזים על פרוייקט ה"ישראלי היפה" וקוראים לכם לשלוח לנו סרטונים וסיפורים אודות ישראלים שעושים רק טוב לאנשים אחרים - הפרטים בפנים

דגל ישראל
דגל ישראל | צילום: Getty Images / אימאג'בנק
טיסת ישראייר
טיסת ישראייר | צילום: פייסבוק - צילום מסך

מטיסת השוקולד ועד "תפתח לה ת'דלת" באילת, דרך "תתגלגל מפה" בגינת הילדים, מכות במסעדה באשדוד ובחנייה של בית חולים וכלה ביריקות באוטובוס- נדמה שבימים האחרונים אנחנו מופגזים בידיעות בלתי נגמרות ובכמות סרטונים כמעט אינסופית אודות מעלליו של הישראלי המכוער. אנחנו בנענע10 החלטנו שהגיעו מים עד נפש. די - אפשר גם אחרת( אפשר לפחות לנסות), צריך להאיר זרקור גם על הגיבורים השקטים, אלו שלא זוכים לכזו חשיפה כמו אחיהם המכוערים- על מי אנחנו מדברים? על לא אחר מאשר ה"ישראלי היפה" (כן, כן יש גם כזה...).

 

רוצים לקבל את כל חדשות הדיגיטל והדברים הכי ויראליים ברשת? עשו לנו לייק בפייסבוק

 

בעוד הישראלי המכוער מקלל ומנבל פיו בפומבי על לא כלום, יעקוף אותך בתור בקופת החולים, יחנה בחניית נכים,ואם רק תעיז להעיר לו על התנהגותו דמך בראשך, הרי שישראלי היפה הוא בדיוק ההיפך. הישראלי היפה יהיה זה שיעזור לך בעת צרה, יפתח את ביתו בפניך רק אם תבקש, יזעיק אותך אם עומדים לגרור לך את הרכב, יפנה את מקומו לזקן באוטובוס, יסחוב לקשישה את הקניות מהשוק ויגייס בגדים ואוכל עבור חיילים.עזרו לנו למצוא רגעים קטנים מתועדים, שיעזרו לנו לנקות את הכתם הלא נעים שדבק בדמותו של הישראלי.

 

כדי לפתוח את הפרוייקט בחרנו בסיפור קטן אך סימלי. לפני מספר שבועות הרשת סערה מטיסת השוקולד. יוזמה קטנה של דייל  הוכיחה שאפשר גם אחרת. וכך כותבת הנוסעת שהעלתה את הסרטון שלפנינו:

"...טיסת הצחוק והשוקולד עם חיים הדייל מאל-על! הוא פשוט בא אלינו וחילק שוקולד! זה היה בטיסת אל על אמש ב- 4 לפנות בוקר, בדרכנו לפריז, לכנס הבנלאומי ליוגה צחוק שבו השתתפתי כמנחה סדנאות ומסיבות צחוק...קוראים לו חיים....והצחוק התגלגל לנו יחד....עם הרבה שוקולד חחחחחח..."

 

‎‎פרסום‎ by ‎רותי חי‎.‎

אז מה אתם אומרים? האם תתנו לישראלי המכוער לנצח או שתעזרו לנו לשקם את תדמיתו? עזרו לנו למצוא עוד אנשים כמ חיים הדייל וביחד נוכיח שאפשר גם אחרת. עשו לנו לייק בעמוד הפייסבוק של נענע10 אונליין ושלחו לנו קישורים, סיפורים וסרטונים שחוגגים את הישראלי היפה.

אנחנו יודעים שהוא שם- עזרו לנו למצוא אותו!

 

 

לכתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:

נדב אבקסיס מעיר את השד העדתי: זה עדיין במקום של מזרחים נגד אשכנזים

משפחתו וחבריו של חייל שנפל בצוק איתן זקוקים לעזרתכם כדי להגשים חלום