הבחירות שלכם: הצביעו לג'ינגל הבחירות המביך ביותר

מפלגת הכלכלה מנסה להפנט אתכם, הבית היהודי מטביע אתכם בשמאלץ, המחנה הציוני מחקה את הליכוד, ביחד חושבים שהם באירוויזיון ובמרץ מתקרחנים עם מוזיקה צוענית. רגע לפני הבחירות הגיע הזמן שקולכם באמת ישמע! נענע10 אונליין מציע לכם להצביע ולהשפיע. איזה שיר הוא ג'ינגל הבחירות המביך מכולם?

ב חירות
ב חירות | צילום: יוטיוב - צילום מסך
ב חירות
ב חירות | צילום: יוטיוב - צילום מסך
הגיע הרגע להחליט ולבחור: איזה שיר הוא ג'ינגל הבחירות המביך ביותר?
אל תחמיצו היום (ג) יום הבחירות בשעה 22:00 תוצאות מדגם הבחירות המדוייק ביותר רק בערוץ 10 !

ואלו הם חמשת המתמודדים לשיפוטכם:

1. מפלגת כלכלה בג'ינגל מהגיהנום


"..בני גולדשטיין , דני גולדשטיין, בני גולדשטיין, דני גולדשטיין, בני גולדשטיין, דני גולדשטיין, בני גולדשטיין , דני גולדשטיין, בני גולדשטיין, דני גולדשטיין, בני גולדשטיין, דני גולדשטיין.." מפלגת כלכלה יקרה שלנו- אנא מכם, אל תפסיקו לעולם!


2. הבית היהודי: השיר שלנו לארוויזיון (כולל את המילים, לא מתנצלים, אנחנו אחים)

 

שיר הנושא של הבית היהודי מלא באתוס ופאתוס ועוד כל מיני מילים שאנחנו לא באמת מבינים. הבית היהודי משגר בלדה קיטשית ודביקה כדי ללוות את הקמפיין שלו , מהסוג הדורש טישו וחיבוק בסופו. מעולה לפעולה של בני עקיבא, קצת פחות למפלגה. מעניין שדווקא אחת המפלגות שהדירה משורותיה כמעט לחלוטין ייצוג מזרחי, בחרה זמר ששר עם ח' וע'. שלא תבינו אותנו נכון הזמר והזמרת מעולים, פשוא הכל ארוז באריזה צינית ומביכה...חבל שהם החליטו לא להתנצל יותר.

3. המחנה הציוני: ג'ינגל בחירות של הליכוד משנת 1988

 

הג'ינגל של המחנה הציוני יכל להיות להיט ענק אלמלא השנה הייתה 2015. לא מובן מה עלה בראשם של מנהלי הקמפיין. למעשה זה נשמע כאילו מישהו החליט לעשות "קופי פייסט" מתשדיר בחירות ישן של הליכוד. מביך,מביך ועוד פעם מביך...

4. מר"צ: שיר בחירות של מפלגה ביוגוסלביה טרם הפירוק

 

מר"צ מקבלים ניקוד על יצירתיות ופה המחמאות נעצרות. אין לאנשים הללו איזשה מנגנון בקרה עצמית?  אף אחד לא היה בסיבה כדי לומר להם: "אחים יקרים - עשיתם פאדיחה". המוטיב הזה של חתונה בלאקנית אולעי עובד לבאלקן ביט בוקס ולעוד כל מיני הרכבים תל אביבים אחרים, אך עשה חסד למפלגה ולהיפך- רק הדגיש עד כמה היא מנותקת מהרחוב הישראלי.

6. יחד: נציג אזרבייג'ן לאירוויזיון

 

דוז פואה מאלבניה. אין יותר מדי מה להוסיף על הותרת מלבד העובדה שהשיר הזה גורם לנו לרצות להיפרד...

6. ש"ס: השיר שיגרום לכם להדביק שטרות האחד על השני/ה

 

ש"ס: כי שום דבר לא זועק חפלה כמו אנשים שקופים, עניים,מקבצי נדבות, מזרחים מדוכאים ואיך אפשר בלי הדובדבן על הקצפת: הדרת נשים.

לכתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:
המדריך לבוחר האבוד: כל מה שרציתם על הבחירות הקרובות
יש עתיד לכולנו: חלוקת ציונים לקמפיינים של בחירות 2015
המדריך למתלבט: המחנה הציוני

אז הנה אנחנו כאן, הגיע הזמן שתבחרו: