הבחירות שלכם: הצביעו לסרטון הבחירות המביך ביותר

בנט ההיפסטר, גלאון מקפיצה שוטים, הביביסיטר והדיבוב של בוז'י- רגע לפני הבחירות הגיע הזמן שקולכם באמת ישמע! נענע10 אונליין מציע לכם להצביע ולהשפיע. אז איזה סרטון הוא סרטון הבחירות המביך מכולם?

ב חירות
ב חירות | צילום: יוטיוב - צילום מסך

הגיע הרגע להחליט ולבחור: איזה סרטון הוא סרטון הבחירות המביך מכולם?

אל תחמיצו מחר (ג) יום הבחירות בשעה 22:00 תוצאות מדגם הבחירות המדוייק ביותר רק בערוץ 10 !

ואלו הם חמשת המתמודדים לשיפוטכם:

1. החפלה של מר"צ: זהבה גלאון מורידה צ'ייסר

 

למה לעזאזל זהבה גלאון הייתה צריכה לדפוק צ'ייסרים בסרטון הבחירות? מי הגאון שאמר לה: "תשמעי זהבה, זה יסחוף את הצעירים". בסופו של יום החפלה האשכנזית של מרץ נראית כאילו והיה מדובר בפרודיה של ארץ נהדרת: מגוחכת, משעממת ובעיקר לא רלוונטית. אף אחד לא היה צריך לשמוע אותם שרים, אף אחד לא דרש לראותם אותם רוקדים ואף אחד לא באמת הסתקרן ורצה לראות אותם משתטים- אז למה בכל זאת צולם הסרטון הזה? ככול הנראה רק במר"צ יודעים את התשובות


2. הליכוד: הביביסיטר רוצה לשמור על ילדיכם

 

ברור, כי כולכם הייתם נותנים לגבר זר בן 65 שמתדפק על דלת ביתכם בשעת לילה מאוחרת לשמור על הילדים שלכם. כשראש הממשלה שלך מציג עצמו כבייביסיטר של המדינה, כל ילד וכל ילדה מבינים  שמשהו פה לא כשורה. האם לא היה אף אדם עם טיפת הגיון בסיבה  שיכל למנוע את הפאדיחה הזו? האם לא היה אדם שראה את זה ואמר לו- ביב, למה אתה צריך את זה? ממתי הפכת לתאום האבוד של "מיכל הקטנה"? אתה הרי משווק את עצמך תחת המותג מר ביטחון.

3. המחנה הציוני: בוז'י עושה דאבסמאש לעצמו

 

עוד מהלך שרק מי שהגה אותו יכול להסביר את ערכו. הרגע הזה שבו בוז'י הרצוג, המתמודד מול ראשות הממשלה מתייחס לכולו משל היה איזו נכות שמגבילה אותו- הוא אחד מרגעי השפל של מערכת הבחירות הזו. מקדם הפאדיחה כאן שובר שיאים, כמו גם רמת חוסר הבטחון של מנהלי הקמפיין בלקוח שלהם. וכמו בסרטו הביביסיטר - גם הרצוג צריך לשאול עצמו- למה היית צריך את זה? מביך..


4. הבית היהודי: גילה אלמגור מאחוריך, בנט מאחוריך

 

האיש שלא מתנצל כבר סיפר שהיו לו הרהורי חרטה אודות הסרטון הזה, ודי בצדק. הסרטון הזה משול לירייה ברגל או לחילופין בגב הקמפיין של עצמך - הרגע ובו בנט ומפלגת הבית היהודי התנכרו לתל אביבים החילונים הוא נקודת שפל שפגעה בקמפיין של הבית היהודי. בהמשך ניסו מנהלי הקמפיין את כוחם בתשדיר תל אביב אחר שלא צלח, אך הנזק כבר נעשה. נפתלי בנט עוטה זקן מטופש וצוחק על תרבות ההיפסטרים הלעוסה והנלעגת גם ככה. נכון, התשדיר הפך ויראלי- אך השאלה היא: האם זו הדרך? האם הויראליות שווה בכל מחיר? בניגוד לתדמית שבנט ניסה לייצר בכל הכח- הסרטון הזה רק מגחיך אותו וכל מה שנשאר מההילה הביטחוניסטית נזרק לפח לטובת השתטות מביכה שמדגישה רק את מה שמתנגדיו טוענים: שבנט הוא ליצן.

5. יש עתיד: הסרטון שמשעמם עצמו למוות

 

שלוש שעות של שוט אחד רציף בוא אדם מקריא את הישגי המפלגה בעוד ברקע מאחוריו מישהו מצייר ציור קיר. כמו שהמגיש הסאטירי ג'ון אוליבר אמר בתוכניתו : זו החלטה מאוד נועזת כאשר את אומר מראש שהקמפיין שלך משעמם כמו לצפות בצבע מתייבש. מה חשבו שם ביש עתיד? האם הם באמת האמינו שהנפיחה היומרנית הזו המכונה בשם הנפיחתי לא פחות "סרטון אנטי ויראלי" היא איזשהוא יצירה מתוחכמת וגאונית? האם האגו שם כל כך נפוח שם שהם פשוט חשבו שהם מתוחכמים מכל הצופים האחרים? ומדוע אף אחד לא עצר אותם ואמר להם- חבר'ה תחשבו- זה בזבוז של זמן: בוא נתחכם ונלך "הפוך על הפוך על הפוך ( ועל עוד כמה "הפוכים" נוספים)  וכמו שאחת התגובות לסרטון אומרת :" נראה שמי שעשה סרט עשה הכל כדי שאנשים לא יראו אותו, וזאת בדיוק המטרה שלהם. כך יש עתיד מנסים לצייר תמונה שלא קיימת, קרי: עשינו הרבה דברים, אך פשוט אף אחד לא יודע מה בדיוק עשינו, כי אנשים לא מתעניינים, אין להם כוח להקשיב לכל ההישגים. כלומר, עשינו הרבה, אבל אתם פשוט לא יודעים עד כמה אנחנו טובים. מצג שווא, ביש עתיד חושבים שהעם הוא בור וטיפש..." ולראייה? הכיתוב המצורף לסרטון של יש עתיד עצמם "התייאשתם? יש דרך פשוטה יותר. הכנסו לאתר שלנו לרשימת הרפורמות המלאה של יש עתיד" כלומר כל מטרת הסרטון הזה הוא שלא תצפה בו..הבנתם? טוב מאוד כי אנחנו לא אז נשמח אם תסבירו לנו...

לכתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:
המדריך לבוחר האבוד: כל מה שרציתם על הבחירות הקרובות
יש עתיד לכולנו: חלוקת ציונים לקמפיינים של בחירות 2015
המדריך למתלבט: המחנה הציוני


אז הנה אנחנו כאן, הגיע הזמן שתבחרו: